هشتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – چین تایپه

6 نماینده ایران فردا بر روی شیاپ چانگ می روند

دومين روز از مسابقات تکواندوي قهرماني نوجوانان آسیا (كيوروگي)، فردا با رقابت 6 هوگوپوش کشورمان آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا از امروز (شنبه)، با حضور 230 تکواندوکار از 24 کشور در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت. 

تکواندوکاران کشورمان با 20 هوگوپوش دختر و پسر در این رقابتها حضور دارند.

فردا (يكشنبه) و در دومين روز این مسابقات، مبارزات؛ با پیکارِ نمایندگان اوزان 49-، 52- و 55- کیلوگرم دختر و تکواندوکاران اوزان 55-، 59- و 63- کیلوگرم پسر آغاز می شود.

در بخش دختران؛ فاطمه اموري در وزن 49- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ می رودو پس از يكدور استراحت بايد با برنده ديدار تايلند و كره جنوبي رقابت كند، مبينا بابالو در وزن 52- کیلوگرم ابتدا به مصاف قزاقستان خواهد رفت و سپس نماینده فيليپين را پیش رو دارد. همچنین در وزن 55- کیلوگرم، روناك حسين زاده در اولین گام قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن بايد با برنده ديدار چين تايپه و چين رقابت کند.

هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده "ندا زارع" است و اعظم درستی و نیلوفر صفریان بعنوان مربی در کنار زارع حضور دارند.

اما در بخش پسران؛ ميرهاشم حسيني در وزن 55- کیلوگرم باید با نماینده کشور میزبان رقابت کند و در صورت پیروزی یکی نمایند عربستان حریف او خواهند بود. در وزن 59- کیلوگرم، هادي تيران بر روی شیاپ چانگ می رود که بر اساس قرعه، ابتدا چين را پیش رو دارد و سپس باید با لبنان دیدار کند. آخرین نماینده پسران نیز، عليرضا علياري است. نماینده وزن 63- کیلوگرم، با ويتنام رقابت خواهد کرد.

هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده "محمدرضا زوار" است و وحيد عبدالهي، محمدرضا ياري و روح الله رضاپور بعنوان مربی در کنار زوار حضور دارند.

طبق برنامه مسابقات از ساعت 9 صبح تا 12 در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابتهای نوبت عصر از ساعت 14 تا 18 دنبال می شود و ساعت 20 نیز مراسم توزیع مدالها برگزار خواهد شد.

تيم ملي تكواندوي كشورمان در هفتمين دوره رقابتهاي قهرماني نوجوانان آسيا كه به ميزباني "جاكارتا" اندونزي برگزار شد، در بخش پسران با 2 طلا، 5 نقره و يك برنز موفق به كسب عنوان نايب قهرماني شد و دختران نيز يك طلا و 3 برنز بدست آوردند.

•ساعت‌هاي ذكر شده در خبر به وقت محلي است.
برچسب ها: تکواندو ، آسیایی ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار