اسبقی: خودم را به انتخابی تیم ملی تکواندو رساندم

تکواندوکار قهرمان تیم شهرداری ورامین می گوید: بعد از مصدومیت اسراتحت کردم تا خودم را به رقابت های انتخابی تیم ملی برسانم.

بهنام اسبقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مصدومیتش در رقابت های جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: در بازی فینال دچار پیچیدگی زانو شدم و ادامه ندادم. بلافاصله MRI انجام دادم و پزشک تشخیص داد که رابط زانویم کشیده شده و مشکل خاصی ندارم. بعد از ان هم استراحت کردم تا به مسابقات انتخابی برسم.

وی ادامه داد: در مسابقه فینال جام باشگاه های آسیا مقابل علیرضا نصرآزادانی قرار گرفتم که داوران یک ضربه سه امتیازی سر را به من ندادند. در حالیکه وقتی خلیفه سرمربی نصر قصد کشیدن کارت اعتراض را داشت نصر به او گفت این کار را انجام ندهد چون ضربه اصابت کرده است. با این حال داوران در حالیکه مسابقه 2 بر یک به سود نصر بود امتیازی به آن ضربه ندادند.

اسبقی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ادامه دادن مسابقه فینال با وجود باخت 4 بر 3 می توانسته برنده از زمین خارج شود، گفت: بازی ادامه داشت و هنوز یک راند از آن باقی مانده بود و اختلاف هم یک امتیاز بود، بنابراین ر اتفاقی ممکن بود رخ دهد.

این قه مان تکواندو درباره حضور کم تیم ها در مسابقات جام باشگاه های آسیا یادآور شد: تیم های خوبی در مسابقات شرکت نداشتند اما تیم های ایرانی بسیار قدرتمند حاضر شدند و تقریبا همه ملی پوشان مسابقه دادند. در واقه بهترین تکواندوکاران ایران در دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین تقسیم شده بودند. اگر یک تیم قدرتمند در جام باشگاه ها حضور داشت جذابیت دور مقدماتی بازیها بیشتر بود ولی مطمئن باشید باز هم فینال مسابقات ایرانی بود.

او افزود: افغانستان در این دوره از جام باشگاه ها تیم خوبی را اعزام نکرده بود. در مجموع در چند دوره اخیر جام تیم های خوبی شرکت نمی کنند. من هم با وجود آسیب دیدگی در فینال مسابقات، تا پایان جشن قهرمانی همراه با تیم شهرداری در سالن حضور داشتم اما نتوانستم روی سکو بروم.

اسبقی در خصوص غیبت محمد باقری معتمد در رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا گفت: معتمد تیمی نداشت تا در جام باشگاه ها شرکت کند او حتی در لیگ برتر هم بازی نمی کند. همه تکواندوکاران با تیم های خودشان در این مسابقات حاضر بودند و فقط چند نفر به صورت قرضی شرکت داشتند.

وی درباره پیکارهای انتخابی تیم ملی و حضور در وزن چهارم تیم ملی تصریح کرد: برای مسابقات انتخابی شرایط متفاوت است اما نصر هم در وزن چهارم شرکت می کند و به همراه او مهرداد نورمحمدی و محمد باقری معتمد هم حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، اسبقی ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار