برای حضور در رقابتهای جهانی روسیه

تیم ملی تکواندو فردا معرفی می شود/ مردانی زودتر انتخاب شد!

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو برای معرفی تیم جهانی فردا دوشنبه چهارم اسفندماه به میزبانی خانه تکواندو فدراسیون برگزار می شود.

تیم ملی تکواندو فردا معرفی می شود/ مردانی زودتر انتخاب شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در پیکارهای جهانی 2015 "چلیابینسک" روسیه فردا برگزار می شود.

برای حضور در این رقابت ها 20 تکواندوکار حاضر در اردوی تیم ملی در هشت وزن مبارزه می کنند و با معرفی تیم اعزامی به مسابقات جهانی، ملی پوشان برای دریافت روادید روسیه پنجم اسفند راهی سفارت این کشور خواهند شد.

بعد از معرفی تیم ملی، رنکینگ داران نیز در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد. دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از پنجم اسفند در مرکز جهانی تکواندو تهران برپا می شود. مسابقات جهانی تکواندو 22 تا 28 اردیبهشت 94 برگزار خواهد شد.

اما در وزن 54- كيلوگرم هادي مستعان، آرمين هادي پور و محمد كاظمي، در وزن 58- كيلوگرم فرزان عاشورزاده و ميثم باقری، در وزن 63- كيلوگرم سروش احمدي، سينا بهرامی و ابوالفضل يعقوبی، در وزن 68- كيلوگرم بهنام اسبقي، محمد باقري معتمد، عليرضا نصرآزاداني و مهرداد نورمحمدی، در وزن 74- كيلوگرم مسعود حجي زواره، فرزاد عبدالهی و سيدمحمد رفيعی، در وزن 80- كيلوگرم مهدي خدابخشي و ميلاد بيگی، در وزن 87- كيلوگرم اميد عميدی و مرتضی شيری به صورت دوره ای در مسابقه انتخابی شرکت می کنند.

همچنین در وزن 87+ كيلوگرم سجاد مردانی تنها تکواندوکار حاضر در این وزن است که منتظر تصمیم کادرفنی تیم ملی می ماند اما به نظر می رسد حضور وی در ترکیب تیم جهانی قطعی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، انتخابی ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار