خانلرخانی: حاشیه امنیت خوبی در لیگ داریم

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: با اینکه متحمل شکست در هفته گذشته لیگ برتر تکواندو شدیم اما باز هم حاشیه امنیت خوبی داریم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره رقابتهای لیگ برتر می گوید: فعلا حاشیه امنیت خوبی در لیگ برتر داریم چون با یک بازی کمتر در حال حاضر با تیم استیل البرز هم امتیاز هستیم.

وی افزود: بخاطر حضور تیم ملی تکواندو در تورنمنت بین المللی امارات، ‌رقابتهای جام باشگاه های آسیا و جام بین المللی فجر که باعث تعطیلی مسابقات لیگ شد، مجبوریم لیگ برتر را به طور فشرده دنبال کنیم. هرچند که برنامه های لیگ فشرده شده اما سعی می کنیم به تیم ملی کمک کنیم و تابع قوانین فدراسیون تکواندو هستیم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با اشاره به مسابقه با تیم های استیل البرز و پاس قوامین در هفته گذشته مسابقات لیگ برتر، گفت: یک ماه پرترافیک برای برگزاری مسابقات لیگ داریم اما در هر صورت مجبوریم مسابقات را به پایان ببریم. باخت تیم مقابل استیلی ها هم بخاطر خستگی برخی تکواندوکاران تیم بود. ما علی شاکری و بهنام اسبقی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و برای هفته آینده هم با پارگی زانوی میلاد بیگی او هم به جمع مصدومان تیم شهرداری اضافه شده است.

او به مسابقات جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و افزود: تورنمنت قطر هم مثل جام باشگاه ها و جام فجر ما دارای 10 امتیاز المپیکی بود و تیم ملی ایران در این رقابت ها شرکت کرد اما آنها در جام های ما شرکت نکردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار