رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو

وزن چهارمی ها مسابقه ندادند/ عاشورزاده بدون انتخابی فیکس شد

رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی روسیه صبح امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه در خانه تکواندو بدون رقابت تکواندوکاران اوزان چهارم برگزار شد.

وزن چهارمی ها مسابقه ندادند/ عاشورزاده بدون انتخابی فیکس شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت های جهانی روسیه امروز صبح در خانه تکواندو فدراسیون آغاز برگزار شد.

در این مسابقات قرار بود محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد نورمحمدی در وزن چهارم به روی شیاپ چانگ بروند اما به دلیل مصدومیت اسبقی و معتمد مسابقات این وزن برگزار نشد تا انتخابی آن به تورنمنت هلند موکول شود.

همچنین در وزن دوم میثم باقری در وزن کشی شرکت نکرد تا رقابتی در این وزن بین او و فرزان عاشورزاده برگزار نشود و عاشورزاده هم مانند سجاد مردانی در وزن هشتم که بدون رقیب است فیکس تیم ملی برای مسابقات جهانی شود.

اما در وزن اول محمد کاظمی، هادی مستعان و آرمین هادی پور را مغلوب کرد، در وزن سوم ابوالفضل یعقوبی نخستین حریفش را شکست داد و سینا بهرامی نیز حریفش را در راند دوم با امتیاز کامل 12 برد. در وزن پنجم فرزاد عبدالهی با وجود پیش بودن از حریفش با اختلاف پنج امتیاز در یک ثانیه پایانی مسابقه 10 بر 9 برابر سیدمحمد رفیعی مغلوب شد و مسعود حجی زواره هم برابر رفیعی برنده شد اما به دلیل مصدومیت او، مسابقه اش با عبدالهی برگزار نشد تا سرنوشت این وزن هم به تورنمنت هلند موکول شود. در وزن هفتم هم میلاد بیگی مغلوب مهدی خدابخشی شد و مرتضی شیری به امید عمیدی باخت. عمیدی هم در این وزن مصدوم شد.

اما در پایان رقابت های انتخابی طبق اعلام کادرفنی تیم ملی تکواندو در وزن اول محمد كاظمی، در وزن دوم فرزان عاشورزاده، در وزن سوم ابوالفضل يعقوبی، در وزن ششم مهدی خدابخشی و در وزن هشتم سجاد مردانی بلیت رقابت های جهانی را کسب کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار