مرزبان پس از تساوی بدون گل پدیده مقابل پیکان؛

بازیکنانم با چک های دروغی با یک خیانت بزرگ روبرو شدند

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:به بازیکنانم گفته بودم که عزت نفس خود را حفظ کنند تا به حاشیه کشیده نشوند اما دستمزد ما این نبود.

بازیکنانم با چک های دروغی با یک خیانت بزرگ  روبرو شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل پدیده مقابل پیکان اظهار داشت:هر دو تیم استرس زیادی برای برد داشتند اما برخی اشتباهات تاکتیکی مارا از رسیدن به این موفقیت باز داشت.

وی ادامه داد:مجتبی روشنگری یک پنالتی گرفت که پس از آن شرایط ما بهتر شد و فشار روی دروازه پیکان آوردیم اما در مجموع دو تیم نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: یک امتیازی که مقابل پیکان کسب کردیم فوق‌العاده ارزشمند بود.

سرمربی پدیده ادامه داد:اگر ضربه‌ای که یونس شاکری با سر زد تبدیل به گل می‌شد شرایط متفاوت می‌شد.

مرزبان اظهار داشت: مدتی پیش قرار بود قرارداد بازیکنان پرداخت شود.به بازیکنانم گفته بودم که عزت نفس خود را حفظ کنند تا به حاشیه کشیده نشوند.اما دستمزد ما این نبود که دروغ به ما گفته شود.

وی  گفت: قرار بود 3 چک به ما بدهند که در اسرع وقت نقد شود. بازیکنان من بخاطر مردم مشهد  از وظایف خود سر باز نزدند.  اما این چک‌ها دروغ  بود.

وی ادامه داد:خیانت بزرگی به بازیکنان من شد. حیف است که مشهد پس از مدت‌ها که در لیگ  نماینده‌ای دارد با این اتفاقات دیگر حضور نداشته باشد.

مرزبان  افزود:  ما مجبور شده‌ایم 200-300 تومان به بازیکنان پول بدهیم و به برخی دیگر از بازیکنان که در خوابگاه هستند کارت پدیده داده‌ایم تا بتوانند خریدهای روزمره خود را انجام بدهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار