کفاشیان:

به تعهدمان با کی‌روش پایبندیم/ تصمیم خود را گرفته‌ایم،جلسه‌ی دیگری با کی‌روش نخواهیم داشت

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: بین ترابیان و کی‌روش رابطه خوبی حاکم بود ولی شیطنت واسطه‌ها باعث اختلاف بین این دو مسئول شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کی‌روش اظهار داشت: ما دیروز طی جلسه‌ای که برگزار کرده بودیم به نتیجه خاصی رسیده بودیم، که به وی اعلام کردیم تا تصمیم خود را مبنی بر ماندن یا نماندن بگیرد.

وی در ادامه افزود: ما طی نامه رسمی 2 بار با وی مکاتبه کردیم و به او ایمیل زدیم که کماکان ما پایبند به قرارداد هستیم.

کفاشیان در خصوص اینکه چرا آل‌اشپورت قراردادش را با فدراسیون فسخ کرد تصریح کرد: این شرکت طی مصاحبه جواد نکونام که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی که به نوع توپ‌ها معترض بود، اعتراض داشتند که ما طی جوابیه‌ای که ارسال کردیم به مسئولان این شرکت گفته بودیم جواد نکونام از بازی ملی خداحافظی کرده و کنترلی روی این بازیکن نداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اختلاف اسدی با کی‌روش اذعان کرد: حیطه کی‌روش سرمربی‌گری است و وی در مورد اسدی نمی‌تواند اظهار نظر کند.

وی درباره اختلاف ترابیان با کی روش عنوان کرد: به نظر من روابط این دو مسئول خوب بوده  و واسطه‌ها با شیطنت‌هایشان موجب اختلاف بین ترابیان و کی روش شدند.

کفاشیان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با شرکت‌های دیگر برای تامین توپ‌های تیم ملی مذاکره کرده‌اید گفت: تا کنون به طور رسمی یا غیر رسمی با شرکتی مذاکره نکرده‌ایم و اگر کسی یا شرکتی قصد مذاکره داشته باشد باید به صورت رسمی اعلام کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا جلسه دیگری در رابطه با بحث کی‌روش برگزار می‌شود بیان کرد: به هیچ وجه جلسه‌ی دیگری برگزار نخواهد شد زیرا ما به نتیجه خاصی رسیده‌ایم و نیازی به صحبت‌های دیگری نیست و این کی‌روش است که باید تصمیم نهایی را درمورد ماندن یا رفتنش بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به خیر و صلاح فوتبال کشورمان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار