کفاشیان:

امید است کی‌روش با مذاکرات آینده در تیم ملی بماند/ باید امکانات لازم را برای کی‌روش آماده کنیم

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به مذاکرات در روزهای آینده در صدد هستیم تا درباره مسائل مختلف با کی‌روش به تفاهم برسیم.

باید امکانات لازم را برای کی‌روش آماده کنیم/فردا و پس فردا وضعیت کی‌ روش مشخص می‌شود
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز  در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت و باید بگویم نمی‌توانیم به نتیجه صد در صدی دست پیدا کنیم و با توجه به صحبت‌های ارائه شده در جلسه هنوز نتوانسته‌ایم در مورد مسائل امکانات و محل تمرین به یک جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنیم. 

وی بیان کرد: قرار است در مذاکراتی که طی روزهای آینده برگزار می‌شود درباره مسائل مختلف به توافق برسیم. 

کفاشیان عنوان کرد: در جلسه امروز کی‌روش شروط مختلفی را در جلسه عنوان کرد که بیشتر بحث اصلی آن مربوط به بحث تدارکاتی است و درباره این مسئله دغدغه زیادی دارد باید بگویم تنها بحثی که کی‌روش در جلسه مطرح نکرد بحث مالی بود. 

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: باید نحوه مدیریتی و اداره فدراسیون به نحوه‌ای باشد که کی‌روش راحت‌تر بتواند به کار خود در تیم ملی ادامه بدهد. 

وی بیان کرد: کی‌روش همیشه بهترین امکانات را می‌خواهد و ما در صدد هستیم تا انتظارات کارلوس کی‌روش را برآورده کنیم تا به توافقات خوبی دست پیدا کنیم و قرار است مذاکرات تا یکی دو روز آینده ادامه پیدا کند. 

کفاشیان افزود: باید بگویم که جدایی کی‌روش از تیم ملی از 80 درصد عنوان شده خیلی کمتر شده است و امید هست که کی‌روش با مذاکرات آینده در تیم ملی بماند. 

کی‌روش در پایان در خصوص قرار داد آل اشپوت عنوان کرد: قرارداد ما با آل اشپوت تا مرداد  ماه خواهد بود و بعد از پایان قرارداد به طور حتم موارد مذاکراتی جدیدی خواهیم شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکترین راهبردی
۱۹:۱۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
عوض اینهمه پرداختن به صلاحیت یا عدم صلاحیت مربی بیاید بیشتر به مهارت های فوتبالی و ذهنی بازیکنان و بازیابی و پرورش استعداد ها فوتبال بپردازید تا مشکلات جامعه فوتبالی بطور ریشه ای حل شود.با تشکر
آخرین اخبار