پس از اتمام جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال؛

دبیری:کی‌روش به کار خود ادامه می‌دهد/تاج: دوست دارم کی‌روش بماند

جلسه هیئت مدیره امروز در فدراسیون فوتبال در خصوص رسیدگی به رفتن یا ماندن کی‌روش خواهد بود.

اسلامیان: علم غیب ندارم که کی‌روش می‌ماند یا نه!/تاج: هدف ما حذف کی‌روش نیستبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص رفتن یا ماندن کی‌روش قرار است تا لحظاتی دیگر با حضور اعضای هیئت رئیسه صورت بگیرد.
 
در حال حاضر بهروان، تاج، زارع، اسلامیان، اصفهانیان افرادی هستند که در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردند.
 
اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص ماندن یا رفتن کی‌روش بیان کرد: باید بگویم که من درباره رفتن یا ماندن کی‌روش علم غیب ندارم.
 
تاج رئیس سازمان لیگ در خصوص حضور خود در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باید بگویم قرار است در رابطه با برنامه‌های لیگ در جلسه امروز بحث و تبادل نظر صورت بگیرد و از طرفی دیگر در این جلسه هدف ما حذف کی‌روش نیست و باید در رابطه با این موضوع نیز صحبت‌هایی صورت گیرد.
 
وی در رابطه با صحبت‌های جواد نکونام نیز افزود: نکونام‌ فرد منصفی است و عملکرد خوبی در تیم ملی ما دارد.
 
از طرفی دیگر جمشید زارع  قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس امروز برای انجام کارهای شخصی به فدراسیون فوتبال آمد.

سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد.

شیرینی در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: مصاحبه نمی‌کنم اما برای کارهای شخصی‌ام به اینجا آمده‌ام.

اسلامیان:
همگی بر ماندن کی روش توافق کردیم/ حرف آخر را کفاشیان می‌زند

اسلامیان بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم نظر هیات رئیسه بر این است که کی روش به عنوان سرمربی در تیم ملی بماند و قرار بر این شده که کفاشیان با سرمربی تیم ملی صحبت کند تا در صورت تمایل وی این همکاری ادامه داشته باشد. 
 
وی بیان کرد: در کل نظر تمام اعضا بر ماندن کی روش در کنار تیم ملی بود و باید در این زمینه حرف آخر را کفاشیان بزند. 

سرپرست نایب رئیس فدراسیون افزود: به شخصه معتقدم سرمربی پست مدیریتی است که باید در بحث حل شدن مسائل بیشتر صبر داشت و یک مدیر در این زمینه صبر بیشتری داشته باشد. 
 
وی درباره گزینه های دیگر سرمربی افزود: خیر درباره گزینه های دیگر بحثی در جلسه صورت نگرفت. 
 
وی در مورد اینکه آیا به خاطر مسائل غرامت چنین صحبت‌هایی عنوان می کند افزود: ما براساس استانداردهای قرارداد تصمیم می گیریم و بیش از این هم نمی‌توانم توضیح دهم. 
 
 دبیری:کی‌روش به کار خود ادامه می‌دهد

دبیری بعد از پایان جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تصمیم نظر هیأت رئیسه قرار بر این شد که کی روش به کار خود در تیم ملی ادامه دهد و تمامی اعضا با رفتن وی و خداحافظی وی از تیم ملی مخالفت کردند. 

تاج: دوست دارم کی‌روش بماند

مهدی تاج پس از پایان جلسه هیأت رئیسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌باید بگویم نظر تمامی اعضای هیأت رئیسه این بود که کی روش در کنار تیم ملی بماند و به کار خود ادامه دهد و قرار بر این شد که کفاشیان صحبت‌های لازم را در این خصوص با کی روش انجام دهد. 

وی بیان کرد: نظر شخصی من این است که کی روش بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد تا در جام جهانی بعید بتواند نتایج خوبی را برای فوتبال کشورمان رقم بزند. 


خبر درحال تکمیل است.../
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار