قاسمی: برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی جام جهانی راهی آمریکا می شویم/حریفانم را به خوبی می شاسم

دارنده مدال نقره جهان گفت:تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته در مسابقات جام جهانی دور از دسترس نخواهد بود.

قاسمی: برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی جام جهانی راهی آمریکا می شویم/حریفانم را به خوبی می شاسمکمیل قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان ین مطلب افزود:تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تاکنون سه بار به مقام نخست رقابت های جام جهانی رسیده و من اعتقاد دارم با توجه به شرایط تیمی خوبی که داریم رسیدن به سکوی قهرمانی برای چهارمین بار دور از دسترس نخواهد بود.

وی درباره وضعیت فعلی خودش نیز گفت:با توجه به آسیب دیدگی که داشتم از نظر تمرینی نسبت به سایر بچه ها کمی عقب بودم به همین دلیل چند جلسه فوق العاده به صورت انفرادی تمرین کشتی داشتم و هم اکنون آمادگی لازم را برای حضور پر قدرت در میدان جام جهانی دارم.

دارنده مدال برنز المپیک درباره این که چقدر از حریفانش شناخت دارد اظهار داشت:به خوبی همه کشتی گیران وزن 125 کیلو گرم حاضر در مسابقات جام جهانی را می شناسم چرا که با همه آنها کشتی گرفتم، طاها آکگول از ترکیه ،الکسی شیماروف بلاروس و جمال الدین ماگمداف آذربایجانی هر سه از عنوانداران جهان هستند و در صورتی که مقابل آنها به میدان روم راه و روش مبارزه به این نفرات را به درستی می دانم.

قاسمی خاطرنشان کرد:چند ماهی است که اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی دانبال می شود و بچه ها حتی شب عید نیز در کنار خانواده های خود نبودند به همین منظور امیدوارم بتوانیم به شایستگی و با کسب چهارمین عنوان قهرمانی مزد تلاش خود را بگیریم.

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2015 در دو گروه چهار تیمی روزهای 22 و 23 فروردین ماه در لس آنجلس آمریکا برگزار می شود که تیم کشورمان در گروه دوم این مسابقات با تیم های آذربایجان، ترکیه و بلاروس هم گروه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جام جهانی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار