دودانگه:

با تمام موجودیت کشتی در جام جهانی شرکت می کنیم/آذربایجان را شکست دهیم قهرمان می شویم

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی کشتی آزاد جزء بهترین کشتی گیران ایران هستند.

با تمام موجودیت کشتی در جام جهانی شرکت می کنیم/آذربایجان را شکست دهیم قهرمان می شویمعلی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مسابقات جام جهانی در کشور آمریکا از جنبه های مختلفی برای ما اهمیت ویژه دارد به همین دلیل باید برای کسب نتیجه لازم از تمام موجودیت کشتی خود استفاده می کردیم.

وی تصریح کرد:درست است در برخی اوزان نفرات اعزامی بسیار جوان هستند اما در حال حاضر آنها جزء بهترین کشتی گیران وزن خود در ایران هستند ضمن آنکه این نفرات در عین جوانی با تجربه و عنوان دار جهان در رده های سنی پایه نیز هستند.

قهرمان سابق آسیا درباره این سوال که کشتی گیران اعزامی به لحاظ فنی و جسمی در چه شرایطی هستند گفت:مسعود اسماعیل پور و رضا یزدانی یک مصدومیت جزئی دارند که البته مشکل خاصی نیست اما سایر نفرات به لحاظ جسمی وضعیت خوبی دارند از نظر فنی نیز به واسطه اردوهای متعدد خوشبختانه بچه ها نقاط ضعفشان به حداقل رسیده و در این چند روز باقیمانده تا آغاز مسابقات روی مسائل روحی و روانی آنها کار خواهیم کرد.

وی درباره این که از سایر تیم ها چقدر شناخت دارند گفت:به غیر از روسیه سایر تیم ها با ترکیب اصلی خود در مسابقات جام جهانی شرکت خواهند کرد در گروه ما آذربایجانی ها تیمی متفاوت و قدرتمندی را راهی این رقابت ها کردند به همین منظور معتقدم برای رسیدن به فینال رقابت بسیار حساسی را مقابل این تیم خواهیم  داشت.

دودانگه درباره این که چه عنوانی را برای تیم کشورمان پیش بینی می کند گفت:همانطور که گفتم در رقابت های گروهی مسابقه نزدیکی را مقابل آذربایجان خواهیم داشت،من فکر می کنم اگر این تیم را شکست دهیم و در نهایت به فینال برسیم شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در این دوره از مسابقات جام جهانی خواهیم داشت البته همه چیز بستگی به شرایط و روز مسابقه دارد.

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2015 روزهای 22 و 23 فروردین ماه سال 94 در شهر لس آنجلس کشور آمریکا برگزار می شود.
تیم ایران در گروه دو این رقابت ها با تیم های آذربایجان، بلاروس و ترکیه همگروه است.در گروه یک این رقابت ها نیز تیم های روسیه، آمریکا، کوبا و مغولستان حضور دارند.
برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:
شنبه 22 فروردین ماه:
ساعت 15: 
آمریکا – کوبا 
ایران- بلاروس (ساعت 2:30: بامداد یکشنبه به وقت ایران)
ساعت 16:30:
روسیه – مغولستان
آذربایجان- ترکیه
ساعت 18:30:
آمریکا- روسیه
ایران – ترکیه (ساعت 6 بامداد یکشنبه به وقت ایران)
ساعت 20:00:
مغولستان- کوبا
بلاروس- آذربایجان
یکشنبه 23 فروردین ماه:
ساعت 11:
آمریکا- مغولستان
ترکیه – بلاروس
ساعت 12:30:
آذربایجان – ایران (ساعت صفر بامداد روز دوشنبه به وقت ایران)
کوبا- روسیه
ساعت 14:
رقابت ها برای مشخص شدن تیم های پنجم و ششم- و هفتم و هشتم
ساعت 16:15:
مسابقه رده بندی
ساعت 17:45:
دیدار فینال

اختلاف ساعت تهران با لس آنجلس یازد ه و نیم ساعت است به طوری که ساعت 15 روز شنبه 22 فروردین ماه به وقت لس آنجلس ساعت دو و نیم بامداد روز یکشنبه 23 فروردین ماه به وقت تهران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جام جهانی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار