در آستانه انتخابات فدراسیون وزنه برداری:

رضازاده، مردد میان فدراسیون و شورای شهر

انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری با تایید صلاحیت رضا‌زاده برگزار می‌شود، اما هنوز هم وضعیت عضو شورای شهر مشخص نیست و وزارت ورزش همچنان اصرار دارد که رضازاده دو شغله است.

رضازاده مردد بین فدراسیون و شورای شهربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 10 نامزد انتخاباتی ریاست فدراسیون وزنه برداری تایید صلاحیت حضور در انتخابات را پیدا کردند که رضازاده هم جزو این 10 نامزد انتخاباتی است. 
 
طبق قانون شوراها کسی که عهده‌دار سمت های ملی باشد نمی‌تواند عضو شورای شهر باشد و با توجه به اینکه ریاست فدراسیون وزنه‌برداری هم در این حوزه از شغل‌ها است بنابراین رضا‌زاده طبق قانون دو شغله محسوب می‌شود و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

طبق شنیده‌ها درست است که رضا‌زاده تایید‌یه شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری را دریافت کرده، اما حضورش در این مجمع انتخاباتی مشروط بر استعفا از شورای شهر است و در غیر اینصورت نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

حسین رضا‌زاده طبق صحبت‌های قبلی‌اش اعلام کرده بود.

که اگر قرار باشد از بین شورای شهر و ریاست فدراسیون یکی را انتخاب کند فدراسیون را برمی‌گزنید باید دید در این فرصت اندک رضا‌زاده به گفته‌ای خود جامه‌ی عمل می پوشاند یا نه؟

گفتنی است مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری هفتم اردیبهشت ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار