بوداغی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

رشد 25 درصدی ترافیک مرسولات پستی در سال 94

معاون فنی شرکت پست گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود که شرکت پست در سال 94، 25 درصد رشد ترافیک مرسولات پستی داشته باشد.


رشد 25 درصدی ترافیک مرسولات پستی در سال 94
اسماعیل بوداغی معاون فنی شرکت پست در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه ریزی شرکت پست در افزایش رشد ترافیک مرسولات پستی در سال 94، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت کشور و افزایش سرویس‌های نوین پستی و تحقق 95 درصدی رشد ترافیک مرسولات پستی در سال 93، پیش بینی می‌شود که 25 درصد رشد ترافیک در سال 94 داشته باشیم. 

وی با اشاره به بعد فیزیکی، مالی و الکترونیکی شرکت پست، افزود: در 11 ماهه سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد رشد ترافیک مرسولات پستی داشتیم که در اسفند ماه با افزایش حجم ترافیک رشد ترافیک به 27 درصد رسید. 

بوداغی در ادامه عنوان کرد: پست لجستیک به عنوان یک طرح در سال 93 به  عنوان طرح‌های ماندگار و سرویس‌های نوین دستی تصویب شد و پیش بینی می‌شود در منطقه‌ای مجاورت فرودگاه، راه‌آهن و ... قرار گیرد که در حال حاضر فعالیت اجرای آنها آغاز شده است و امیدواریم با تعامل با بخش خصوصی انبارهایی در سراسر کشور داشته باشیم. 

معاون فنی شرکت پست در پایان گفت: در پست لجستیک، پست در زمینه ترابری و توزیع تولیدات کارخانجات و شرکت‌های سازنده با صاحبان محصول همکاری کرده و به عنوان انباردار اقدام به بلوکه محصول در واحد‌های مختلف در سطح کشور می‌نماید و بر اساس حوالجات صادره از روی کارفرما، محصول را در نشانی مشتریان توزیع و سپس با کارفرما تسویه حساب می کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار