مصاحبه و اخبار لیگ دسته یک؛

از جنس قهرمانی فولاد تا فینال سه هفته‌ای 5 تیم گروه ب

از سری رقابتهای لیگ دسته یک تیمهای لیگ یکی دوشنبه هفته جاری در ساعت همزمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

از جنس قهرمانی فولاد تا فینال سه هفته‌ای 5 تیم گروه ببه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فولاد اهواز که تا حدودی صعودش قطعی است دیگر تیمهای گروه الف برای صعود به مرحله ی پلی‌اف تلاش می‌کنند مس کرمان و شهرداری اردبیل در هفته 20 فینال دارند و هر تیم پیروز میدان باشد جایگاه دوم را تصاحب می‌کند و اگر مس سه امتیاز بگیرد شهرداری کارش برای رسیدن به مرحله پلی اف دشوار خواهد شد. 

از طرفی در گروه ب دو تیم صدر جدولی 33 امتیاز دارند و سه تیم دیگر جدول 32 امتیاز دارند و به نوعی 5 تیم اول جدول گروه ب هر هفته فینال برگزار می‌کنند نمی‌توان به طور قطع صعود تیم را قطعی دانست.

دوشنبه 24فروردین
برنامه هفته بیستم لیگ یک
16:30 فولاد نوین اهواز، آلومینیوم هرمزگان (اختصاصی فولاد)
16:30 گیتی پسند اصفهان- استقلال اهواز (آرارات اصفهان)
16:30 مس کرمان- شهرداری اردبیل (شهید باهنر کرمان)
16:30 تربیت نوین یزد- فجر سپاسی (شهید نصیری یزد)
16:30 نفت و گاز گچساران – ایرانجوان بوشهر(اختصاصی نفت)
16:30نیرو زمینی- نساجی مازندران (شهدای نزاجا)
16:30 داماش گیلان- صنعت نفت آبادان (شهید عضدی)
16:30مس رفسنجان – راهیان کرمانشاه(تختی)
16:30شهرداری بندر عباس- گل شهر سیرجان( خلیج فارس)
16:30سیاه جامگان مشهد-فولاد یزد(ثامن الائمه مشهد)
16:30شهرداری تبریز – پارسه تهران(اختصاصی شهرداری) 

عیسی زاده مدیر عامل باشگاه نفت آبادان گفت: خدارا شکر تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و ما در لیگ دست یک شانس بالایی برای صعود داریم.

وی افزود: تا به الان طب بازیکنان شده و بازیکنان حقوقشان را دریات کرده اند و انشا‌ءالله با پایان فصل قرارداد نفتی ها به طور کل به حسابشان واریزی خواهد شد. عیسی زاده ادامه داد: از عملکرد سرمربی تیم راضی هستیم و برای سال آینده هم با او قرارداد می‌بندیم تافصل جدید هم هدایت مکان نفت را بر دست بگیرد. 

غلامرضا دلگرم سرمربی ایرنجوان بوشهر گفت: نفت و گاز کادر فنی خوبی دارد و از منابع مالی مناسبی بهره می‌برد و ما برای فرار از سقوط باید این تیم را شکست دهیم تا در فصل جدید در لیگ یک باقی بمانیم از طرفی تیم نفت و گاز هم برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می‌آید متاسفانه تیم ایران جوان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و مسئولان باید به فکر این تیم ریشه دار باشند تا به دسته‌های پایین تر سقوط نکنند. 

مجید باقری نیا سرمربی تیم شهرداری بندر عباس گفت: تنها در شرایطی در لیگ یک باقی می‌مانیم که 9 امتیاز از سه بازی آخرمان بگیریم و چیزی برای از دست دادن نداریم و هر طور شده باید هفته‌های پایانی از سد حریفانمان بگذریم و با بازیکنان هم قسم شدند تیم را از سقوط به لیگ دسته دوم نجات دهند. 

محمد ربیعی سرمربی شهرداری اردبیل گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در پلی آف شرکت کنیم و بتوانیم از لیگ یک صعود کنیم. 
وی افزود: بازی سختی با مس کرمان داریم و متاسفانه 5 بازیکن تیم در لیست هجده نفره حضور دارند و این موضوع کارمان را سخت می‌کند با این حال برای شکست مس در زمین حاضر می‌شویم تا با شرایط سخت مالی به حقمان برسیم تیم شهرداری قبل از عید شارژ مالی شد و تا به الان هیچ پولی بازیکنان دریافت نکرده اند. 

نادر دست نشان سرمربی نساجی گفت: بازی سنگینی با نیروی زمینی داریم این تیم حیف است که در این جایگاه قرار دارد و برای فرار از سقوط مقابل ما حاضر خواهد شد از طرفی نساجی هم برای رسیدن به مرحله پلی‌اف باید از سد نیرو زمینی بگذرد.تنها زمین پادگان جی شرایط را برای هر دو تیم سخت می‌کند و کیفیت زمین چمن این پادگان کیفیت مطلوبی ندارد.

کوروش موسوی سرمربی فولاد اهواز
 گفت: نمی‌توان فولاد را از الان قهرمان لیگ یک دانست چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. در بازی هفته گذشته 9 بازیکن مصدوم داشتیم اما خوشبختانه برای بازی هفته 20 تنها 4 مصدوم داریم و نسبت به بازی با مس آماده تر هستیم و با تمام قوا می‌رویم تا آلومینیوم را شکست دهیم. 

وی ادامه داد: قرارداد من تا پایان فصل است و باید دید که اگر تیم را واگذار کنند در کادر هستم یا نه! 

5 بازیکن تیم ایرانجوان به دلیل مشکل مالی اعتصاب کردند و از همراهی تیمشان در رقابتهای لیگ دسته یک انصراف دادند. مسولان در صددند تا برای فرار از سقوط هر طور شده نظر این بازیکنان را جلب کنند تا در سه هفته پایانی بوشهری‌ها به تیم ملحق شوند. 

تیم ایرانجوان بوشهر با توجه به امکاناتی که دارد برای ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی تنها یک میلیارد بودجه در نظر گرفته و با این حال این تیم همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و بوشهری ها فقط 10 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند و حتی چند بازیکن زیر 10 درصد پول گرفتند به همین خاطر بازیکنان ایرانجوان امیدشان را از دست دادند و شرایط خوبی ندارند.

جدول گلزنان:

در جدول گلزنان گروه الف و ب آل کثیر و زهیری مهاجمان آلومینیوم و نفت رقابت نزدیکی دارند و تنها زهیوی یک گل اختلاف دارد. 

10 گل: آل کثیر(آلومینیوم)
7 گل: امیر زلکیانی، چن بیت سعی(فولاد نوین ) اهواز امین قاسمی نژاد (گیتی پسند)
6 گل: شهرام گودرزی(فجر سپاسی)
5 گل علی اصغر عاشوری (فولاد نوین)،‌عبدالکریم اسلامی، احد زنده روح (مس کرمان)،‌بنهام بیرانوند (تربیت نوین)
فرشید علیزاده (نفت و گاز) حمید (گیتی پسند)
موسی شهبازی (شهرداری اردبیل*

گروه ب: 9 گل : رحیم مهدی زهیری (نفت آبادان)
5 گل : سجاد حیدری مقدم، امین متوسل زاده (مس رفسنجان)
4 گلت: حمید غلامی ( سیاه جامگان) محسن آذرباد (پاس)
میلاد پور صف شکن (پارسه)

محرومان و مصدومان لیگ یک 
مهدی محمد پور، باقر غنی زاده و علی سلیمانی بازیکنان شهرداری اردبیل به دلیل محرومیت از همراهی تیمشان در هفته 20 محروم هستند همچنین حسن رمضای بازیکن نساجی به دلیل مصدومیت به بازی با نیروی زمینی نمی‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار