«فرار از قلعه رود خان» در نوبت پروانه نمایش

«حسن آقا کریمی» گفت: ترجیح می‌دهیم فیلم در مهر ماه اکران شود چون با توجه به محتوای فیلم شروع مدارس می‌تواند به استقبال از فیلم کمک کند.

"حسن آقا کریمی" تهیه کننده فیلم "فرار از قلعه رود خان" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص زمان اکران این فیلم گفت:مدارک لازم را قبل از عید برای گرفتن پروانه نمایش داده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک پروانه نمایش این فیلم را می‌گیریم.

وی افزود: ترجیح می‌دهیم فیلم در مهر ماه اکران شود چون با توجه به محتوای فیلم شروع مدارس می‌تواند به استقبال از فیلم کمک کند.

این تهیه کننده گفت: اصلاحیه‌ای به فیلم نمی‌خورد چون مورد اصلاحیه‌ای ندارد و زمان آن حدود 96 دقیقه است و آن را کوتاه نمی‌کنیم چون بعد از جشنواره اصفهان، مقدار لازم را کوتاه کردیم.

"آقا کریمی" ادامه داد: این فیلم در جشنواره اصفهان و در نمایش‌های مردمی مورد استقبال عموم قرار گرفت و جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره اصفهان گرفت.

گفتنی است؛ کارگردان این فیلم "غلامرضا رمضانی " است و برای تولید آن از بین 600 نفر دانش آموز در شهرستان میبد 50 نفر انتخاب شده و از این تعداد 26 نفر برای ایفای نقش در نظر گرفته شدند که بار اصلی این قصه بردوش 10 نفر  از این دانش آموزان است.

داستان فیلم به دانش آموزانی از شهرستان میبد می‌پردازد که همراه معلم خود به اردوی شمال رفته‌اند و معلم  که به آنها قول دریا داده است به دلایلی به قول خود عمل نمی‌کند. تعدادی از دانش آموزان تصمیم می‌گیرند از قلعه رود خان برای رفتن به دریا فرار کنند که در میانه راه به افراد خلافکار برخورد می‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار