محمد زاده: محرومیت یک ساله در انتظار کرار است

رئیس کمیته اخلاق گفت: با توجه به عدم حضور کرار در جلسه کمیته اخلاق قرار بر این شد که این بازیکن به مدت یک سال از بازی در لیگ ایران محروم شود.

محمد زاده: محرومیت یک ساله در انتظار کرارمحمد زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت بازیکن عراقی آبی‌پوشان جاسم کرار اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکن تیم استقلال برای رسیدگی به وضعیت خود قرار بود که به کمیته اخلاق بیاید اما وی در جلسه روز گذشته حاضر نشد اما باید بگویم که حضور نیافتن کرار در جلسه کمیته اخلاق مانع از رسیدگی به پرونده‌های وی در کمیته اخلاق و انضباطی نخواهد شد و ما در خصوص این مساله به یک جمع بندی‌ نهایی  رسیدیم. 

وی ادامه داد: با توجه به رفتار زشت و زننده که شایسته یک فرد معمولی نیز نیست، چه برسد به یک فرد حرفه ای و با توجه به سوابق این بازیکن به این جمع بندی رسیدیم که کرار از یک فصل در میادین فوتبال ایران محروم و جریمه نقدی به مبلغ صد میلیون ریال را بپردازد.
 
وی در خصوص اینکه چه زمانی قرار است حکم محرومیت کرار اجرا شود بیان کرد: حکم این بازیکن بعد از پایان قراردادش با ابشگاه استقلال اجرا می‌شود و کرار به مدت یک سال محروم خواهد بود و هیچ باشگاهی بعد از پایان قرارداد وی نمی‌تواند با این بازیکن قرار داد ببندد.
 
 محمد زاده بیان کرد: نمی دانم کرار تا چه زمانی با باشگاه استقلال قرارداد دارد اما هر زمان قرارداد این بازیکن با باشگاهش تمام شد این حکم اجرایی خواهد شد.

رییس کمیته اخلاق خاطرنشان کرد: باید بگویم حکم این بازیکن قابل اعتراض است و وی می تواند برای دفاع از حق خود اعتراض کند و به همین خاطر پرونده وی در کمیته استیناف مورد بررسی قرار می گیرد و اگر این کمیته رأی قطعی را صادر کرد ما نیز حکم صدر شده را اعلام خواهیم کرد.

وی بیان کرد: البته اگر کرار با استقلال قرارداد داشته باشد و قبل از قراردادش با باشگاه استقلال او را محروم می کردیم بطور حتم این بازیکن از استقلال شکایت می کرد و پول خود را از این باشگاه که از بیت المال خرج می کند می گرفت که این مسئله بطور قطع به نفع فوتلبل ما نبود به همین دلیل کرار بعد از پایان قراردادش با باشگاه استقلال به مدت یک سال از حضور در لیگ ایران محروم است و ما برای صادر کردن این رای بیت المال را لحاظ کردیم.

محمد زاده در پایان درباره حساسیت بازی های لیگ عنوان کرد: با توجه به هفته های پایانی لیگ برتر و حساسیت های خاصی که در بازی ها وجود دارد و حضور برخی تیم ها در انتهای جدول باعث شده کمیته اخلاق نظارت ویژه ای در این خصوص مدنظر قرار دهد و در حال حاضر منتظر گزارشات لازم از نحوه بازی های لیگ برتر هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرار ، تیم ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار