صاحب پناه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سبک دست می‌تواند به هیأت مدیره کمک کند/در مورد حضور کرار در کمیته اخلاق و فحاشی اهوازی‌ها بی‌اطلاعم

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: حضور سبک دست می‌تواند برای تقویت هیأت مدیره موثر باشد.

کامران صاحب پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره انتخاب عضو جدید هیأت مدیره اظهار داشت: قرار است جلسه هیأت مدیره روز سه شنبه هفته جاری ساعت 12 ظهر در باشگاه تشکیل شود و همانند جلسات گذشته درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

وی بیان کرد: باید بگویم که سبک دست به عنوان عضو جدید هیأت مدیره برگزیده شده است و به نظر من حضور وی می‌تواند برای باشگاه موثر باشد و امیدوارم با همکاری همه اعضا بتوانیم عملکرد قابل قبولی را به اجرا بگذارم.

صاحب پناه درباره اینکه قلعه نویی بعد از هر باخت بازیکنان را مقصر می‌داند؛عنوان کرد: در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم؛اما در هر صورت فوتبال برد- باخت دارد و همان طور که نظاره گر هستیم در حال حاضر شرایط سختی برای رسیدن به قهرمانی در تیم حاکم است و امیدوارم بازیکنان با تلاش و کوشش در بازی‌های آینده بتوانند نتایج قابل قبولی را رقم بزنند و باید بدانیم که همه مسائل قابل حل خواهد بود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره اتفاقاتی که در اهواز رخ داده و مورد اعتراض کادر فنی قرار گرفته بیان کرد:‌من بازی استقلال را از تلویزیون نگاه کردم و متوجه چنین اتفاقاتی نشده‌ام؛ اما اگر در جلسه روز سه شنبه توضیحاتی بابت این موضوع ارائه شود به طور حتم درباره این مسئله بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

وی درباره حضور مجدد کرار در کمیته اخلاق افزود:‌درباره حضور کرار در کمیته اخلاق در سال 94 چیزی نشنیده‌ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار