تقویم تاریخ در آینه ورزش؛

محبوب ترین فوتبالیست سال انتخاب شد

امروز یکشنبه 16 فروردین 1394 هجری شمسی برابر با 15 جمادی الثانی 1436 هجری قمری و 5 آوریل 2015 میلادی است.

محبوب ترین فوتبالیست سال انتخاب شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،86 سال پیش در چنین روزی مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران برگزار شد در مسابقه نهایی که در این روز برگزار شد تیم طوفان یک بر صفر تیم تهران را شکست داد و تیم اول اجتماعیون 2 بر صفر تیم دوم تهران را برد.
 
58 سال پیش در چنین روزی آموزش ورزش صبحگاهی زیر نظر میرمهدی خان ورزنده در خانه معلمین ورزش هفته ای سه روز از ساعت 7تا8 برگزار شد.
 
58 سال پیش در چنین روزی مسابقه دوچرخه سواری استقامت باشگاه ها ودسته جات آزاد تهران برگزار شد در این مسابقه جواد گل طلب در باشگاه استقلال اول، ابوطالب طالبی از دارایی دوم و روشن دل از باشگاه استقلال سوم شد.
 
همچنین 58 سال پیش در چنین روزی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ایران برای اعزام به مسابقات جهانی استانبول ترکیه به پایان رسید، در وزن اول ابوالفضل حسین پور، در وزن دوم علی بنی هاشمی، در وزن سوم حسین ابراهیمیان در وزن چهارم، ابراهیم کوهکپری در وزن پنجم محمد علی فردین،‌در وزن ششم نبی سروری، در وزن هفتم حسین سوزی و در وزن هشتم غلامرضا تختی اول شدند.
 
همینطور 58 سال پیش در چنین روزی تیم وزنه برداری دانشگاه تهران برای برگزاری یک مسابقه دوستانه با دانشگاه استانبول ترکیه به این کشور سفر کرد.
 
57 سال پیش در چنین روزی در یک نظر خواهی برای انتخاب محبوب ترین فوتبالیست سال که از طرف مجله اطلاعات هفتگی صورت گرفت عارف قلی زاده به عنوان محبوب ترین فوتبالیست سال انتخاب شد.
 
59 سال پیش در چنین روزی تیم فوتبال نفتگران باکو برای برگزاری مسابقات دوستانه از آذربایجان شوروی به تهران آمد.
 
43 سال پیش در چنین روزی در مسابقات بوکس قهرمانی جهان در دسته نیم وزن چانز قهرمان مشت زنی انگلستان برابر خوزه ناپلر از کوبا قرار گرفت و او را در دور هفتم شکست داد، این مسابقه در یکی از ورزشگاه های لندن برگزار شد.
 
34 سال پیش در چنین روزی مسابقات قهرمانی تنیس روزی میز جهان در انگلستان پایان یافت در رده بندی انفرادی مردان متیوکونو از ژاپن اول، بوا از چین دون و لیانگ و هوانگ لیانگ از ژاپن مشترکا سوم شدند. در رده بندی انفرادی زنان هاک لوسون از کره شمالی اول، چانلکی از ژاپن دون و ژانک تویی سوم شد.
 
همچنین 34 سال پیش در چنین روزی در مسابقات فوتبال جام باشگاه های اورپا در مرحله یک چهارم نهایی تیم های لیورپول ودین موکیف حریفان خود را شکست دادند وبدین ترتیب به مرحله بعد راه یافتند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: میلادی ، فوتبال ، مشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار