رییس انجمن دوچرخه‌سواری ناشنوایان:

سطح دوچرخه‌سواران را با دستیابی به رکوردهای پیست ارزیابی می‌کنیم

عصفوری اظهار کرد: انجمن دوچرخه‌سواری پس از دستیابی به رکوردهای پیست سطح فنی دوچرخه‌سواران را ارزیابی می‌کند.

فرهاد عصفوری رییس انجمن دوچرخه‌سواری ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی دوچرخه‌سواری ناشنوایان آماده مسابقات چین تایپه می‌شود. انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان علاوه بر مردان بدنبال فعالیت دربخش بانوان نیز است.

وی ادامه داد: مرحله نخست اردوی تیم ملی در سال جاری اوایل فروردین ماه برپا شده است با توجه به شرایط آب و هوایی که در غرب تهران کشورمان حاکم است انجمن با مسئولان استان فارس شهرستان لامرد برای برپایی مرحله دوم اردوی ملی‌پوشان به توافق رسیده است.

وی افزود: مرحله دوم اردوی ملی‌پوشان 11 لغایت 23 اردیبهشت ماه برپا می‌شود پس از پایان اردوی رامرز استانهای تهران زنجان اردبیل میزبان مراحل بعدی اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان هستند در ایام ماه مبارک رمضان نیز اردوها به صورت غیرمتمرکز در استانها پیگیری می‌شود.

عصفوری اظهار کرد: تیم ملی دوچرخه‌سواری ناشنوایان مهر ماه عازم چین تایپه محل برگزاری مسابقات می‌شود اعزام سه ملی‌پوش به چین تایپه قطعی شده است.

وی ادامه داد: انجمن به دنبال اعزام تیم ملی با یک ملی‌پوش بیشتر است برای افزایش تعداد افراد اعزامی به رقابتها با علیمردانی و مسئولان کمیته ملی پاراالمپیک صحبت می‌کنیم. در صورت موافقت و تامین بودجه لازم تیم ملی را با چهار دوچرخه‌سواری اعزام می‌کنیم.

عصفوری اظهار داشت: اعزام تیم ملی با چهار ملی‌‌پوش علاوه بقر موافقت رییس فدراسیون مسئولان کمیته ملی المپیک به عملکرد دوچرخه‌سواران نیز بستگی دارد عملکرد پرقدرت  و سطح بالا ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی مسئولان انجمن را به اعزام تیم با چهار ملی‌پوش مجاب می‌کند در غیر این صورت با 2 یا 3 دوچرخه‌سوار اعزام می‌شویم.

رییس انجمن افزود: فدراسیون ناشنوایان در گذشته رشته دوچرخه‌سواری ملی پوش پرورش و تربیت نکرده است دوچرخه‌سواری ناشنوایان رشته جدید است پیشرفت و گسترش این رشته نیازمند زمان و برنامه‌ریزی بلند مدت دارد.

وی ادامه داد: انجمن برای گسترش این رشته هفته گذشته با مسئولان استانی مشورت کرده است متاسفانه در استان های کشور مسئولی در کمیته دوچرخه سواری ناشنوایان فعالیت انجام نمی‌دهد انجمن از فقدان ناشنوا در رشته دوچرخه‌سواری در استانهای کشور اطلاعات و آمار دقیق و جاهلی ندارد.

وی افزود: عملکرد دوچرخه‌سواری در مسابقات چین تایپه قابل پیش‌بینی نیست با دستیابی به رکوردهای پیست که از طریق کمیته امور بین‌المللی و فدراسیون ناشنوایان در اختیار انجمن قرار می‌گیرد. می‌توانیم اظهارنظر قطعی در خصوص جایگاه ملی‌پوشان در چین تایپه مقابل حریفان بدست آوردیم.

وی ادامه داد: انجمن دوچرخه‌سواری برنامه‌ای در خصوص استعدادیابی بانوان ناشنوای علاقمند به این رشته در آینده نزدیک طراحی کرده است زمینه مناسب بانوان دوچرخه‌سوار ناشنوا در آینده‌ای نزدیک برای رشد شکوفایی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار