حسین مرادی: از مردم کرمان در بازی مقابل عربستان می خواهیم ورزشگاه را پر کنند

سرپرست تیم ملی جوانان در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال از مردم کرمان خواست تا در بازی مقابل عربستان ورزشگاه باهنر کرمان را پر کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مرادی در این باره گفت: بازیکنان ایران برد بسیار خوبی را در بازی مقابل لبنان بدست آوردند و اجازه ندادند تا زمان بازی آخر مقابل عربستان، این تیم در صدرجدول قرار گیرد.

وی ادامه داد: بازیکنان بعدازظهر امروز استراحت خواهند کرد تا برای بازی مقابل عربستان آماده باشند. ضمن اینکه امروز و فردا  جلسه آنالیز بازی عربستان مقابل تاجیکستان و همچنین بازی ایران و لبنان انجام می شود.

مرادی در ادامه گفت: حضورشفق سرپرست کمیته و آزاد دبیرکمیته به ما دلگرمی داده است و در کرمان با وجود مهمانوازی خوب کرمانی ها شرایط خوبی داریم. امیدواریم که تیم ملی در بازی حساس و سنتی ایران و عربستان تنها نباشد و مردم خوب و خونگرم کرمان ورزشگاه را برای بازی مقابل عربستان پر کنند تا ایران بتواند با شکست عربستان به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند. این تنها تقاضای کادرفنی سرپرستی و رسانه ای نیست، بلکه تقاضای همه بازیکنان تیم ملی جوانان از مردم خوب و فوتبالدوست کرمان است. البته هیات فوتبال کرمان یک دستگاه پراید، چند موتورسیکلت و دهها دوچرخه کوهستان را برای تماشاگران درنظر گرفته است که هر کس بلیت بازی را خریداری کند می تواند شانس بردن این جوایز را داشته باشد.

سرپرست تیم ملی جوانان در پایان گفت: خوشبختانه با تدبیرکادر پزشکی تیم ملی مصدومی ندارد و بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و برای بازی مقابل عربستان آماده هستند.

پايان متن/آق
برچسب ها: مرادی ، جوانان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار