تقویم تاریخ در آینه ورزش؛

بدترین بوکسورهای جهان معرفی شدند

امروز سه شنبه 18 فروردین 1394 هجری شمسی برابر با 17 جمادی الثانی 1436 هجری قمری و 7 آوریل 2015 میلادی است.

بدترین بوکسورهای جهان معرفی شدندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 59 سال پیش در چنین روزی تیم فوتبال نفت گران باکو در ورزشگاه امجدیه تهران در یک مسابقه دوستانه تیم فوتبال منتخب تهران را شکست داد تیم نفتگران باکو در ورزشگاه امجدیه تهران در یک مسابقه دوستانه تیم فوتبال منتخب تهران را شکست داد تیم نفتگران باکو 3 بر صفر بر منتخب تهران پیروز شد.
 
در تیم تهران محمود بیاتی، منصور میر آصفی، عارف قلی زاده، جواد بهشتی، نادر افشار، برومند جدی کار بازی کردند.
 
56 سال پیش در چنین روزی فدراسیون جهانی بوکس برترین بوکسورهای حرفه‌ای جهان را در وزن‌های مختلف معرفی کرد پاسکان پرز از آرژانتین در وزن اول، جوبکراز مکزیک در وزن دوم، مور از آمریکا در وزن سوم، جوبران از آمریکا در وزن چهارم، جوردن از آمریکا در وزن پنجم، شوگر رابنیون از آمریکا در وزن ششم برترین بوکسورهای جهان معرفی شدند.
 
55 سال پیش در چنین روزی مسابقه دوستانه کشتی بین تیم های کشتی راه آهن ایران و پاکستان در تهران برگزار شد تیم راه آهن ایران با 3 برد، 2 باخت و 3 مساوی پیروز شد در وزن دوم محمد علی خجسته پور، در وزن هفتم نبی سروری و در وزن هشتم احمد وفادار بر حریفان خود پیروز شدند.
 
49 سال پیش در چنین روزی مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس ایران به پایان رسید یونانی، آقایی، کیانی، طالبی، ارمغان، سجودی، ملکیان، حسن زاده، سلامی کهن، شعیعی، عباس و فتحیان پور به عنوان اعضای تیم ملی بوکس ایران انتخاب شدند.
 
همچنین 49 سال پیش در چنین روزی مسابقات تیراندازی انتخاب کشور زیر نظر فدراسیون تیراندازی در مواد مختلف برگزار شد. در قسمت دراز کش با تفنگ خفیف جعفر کلانی از باشگاه پرسپولیس اول، در قسمت سلاح کمری ممتهن از باشگاه استقلال  و در قسمت سلاح کمری سریع آزادی اول شد و بدین ترتیب این نفرات برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان انتخاب شدند.
 
همچنین 49 سال پیش در چنین روزی فدراسیون کوهنوردی ایران اعلام کرد که یک پناهگاه کوهنوردی در ارتفاع 240 متری کوه دماوند با همکاری شرکت ملی نفت ساخته و تحویل این فدراسیون خواهد شد.
 
43 سال پیش در چنین روزی تیم فوتبال باشگاه ناسیونال مونته ویدیوا روگوئه قهرمان جام بین قاره‌ای جهان در یک مسابقه دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت و با نتیجه 1 بر صفر تیم ملی ایران را شکست داد تنها گل این دیدار مورالز در دقیقه 16 برای تیم مونته ویدیوزد‌ در تیم ایران آشتیانی، کاشانی، فلوایی، عرب، پروین، جباری، قلیچ خانی، کلانی، بهزادی، ایران پاک و اصغر شرفی بازی می‌کردند این مسابقه در ورزشگاه امجدیه و در حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شد.
 
40 سال پیش در چنین روزی چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی  آزاد جام دانکلف‌ در بلغارستان برگزار شد در این رقابت‌ها 15 تیم حضور دارند و تیم کشتی مازندران نماینده ایران بود اسداله رضایی در 62 کیلو گرم، مدال نقره گرفت جعفر علیجانی در 50 کیلو گرم و سبحان روحانی در 45 کیلو گرم 2 مدال برنز گرفتند بلغارستان با 7 مدال طلا اول شد و شوروی و آلمان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار