تقویم تاریخ در آینه ورزش؛

اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام شد/ تیم والیبال تهران مغلوب پاکستان شد

امروز چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 هجری شمسی برابر با 3 رجب 1436 هجری قمری و 22 آوریل 2015 میلادی است.

تقویم تاریخ در آینه ورزشی؛اسامی بازیکنان تیم ملی دعوت شده به اردو اعلام شد/ 19 دو میدانی‌ کار به آتن سفر کردندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 57 سال پیش در چنین روزی مسابقات والیبال قهرمانی جهان در استانبول ترکیه به پایان رسید.
 
تیم والیبال مردان چکسلواکی‌ به مقام قهرمانی  دست یافت و تیم‌های رومانی و بلغارستان عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.
 
همچنین 57 سال پیش در چنین روزی تیم ملی فوتبال ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی 1958 توکیو انتخاب شد مرحوم حسین صدقیانی این بازیکنان را به اردو دعوت کرد جعفر زاده، محمد بیاتی، قلی زاده، عرفان، حاج نصراله ، بهشتی، ارمغانی، عراقی، کوزه کنانی، مرحوم دهداری ، افشار و مسعود برومند.
 
46 سال پیش در چنین روزی تیم ملی تنیس روزی میز در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان مقام بیست و سوم را بدست آورد در گروه مردان، ژاپن قهرمان شد و آلمان غربی،یوگسلاوی، کره جنوبی عنوان‌های دوم تا چهارم را بدست آوردند در گروه زنان تیم شوروی مدال طلا گرفت و تیم‌های رومانی و ژاپن عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
 
57 سال پیش در چنین روزی تیم والیبال لاهور، پاکستان مسابقه‌ای دوستانه باتیم والیبال تهران برگزار کرد و در سه گیم‌ پیاپی تیم تهران  را شکست داد این مسابقه به دعوت فدراسیون والیبال ایران در شهر تهران برگزار شد.
 
55 سال پیش در چنین روزی تیم ملی دو و میدانی ایران مرکب از 19 نفر برای شرکت در مسابقات بین المللی یونان به  آتن سفر کرد.
 
45 سال پیش در چنین روزی فیروزه‌علیزاده‌ کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی ایران را مربیان و کارشناسان حاضر در جام پادووی شوروی برترین کشتی گیر این جام معرفی کردند.
 
43 سال پیش در چنین روزی مارتی ‌ ریسن‌ تنیس باز آمریکایی در مسابقات تنیس بین‌المللی کبک کانادا شگفتی آفرید رئیس در مسابقه‌ پایانی این رقابت‌ها مقابل رادلیور‌ تنیس باز استرالیایی شماره یک جهان 3 بر صفر پیروز شد و عنوان نخست را بدست آورد این نخستین شکست رادلیور در برابر یک تنیس باز گمنام در جهان بود.
 
38 سال پیش در چنین روزی تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله نخست فوتبال مقدماتی جام جهانی 1978 آرژانتین در برابر تیم ملی امید عربستان صعودی 2 بر صفر پیروز نشد در این مسابقه بازیکن تیم امید ایران تیم عربستان صعودی را در برابر دیدگان 20 هزار تماشاگر که به ورزشگاه شیراز آمده بودند شکست داده‌اند محسن یوسفی حبیب شریفی برای ایران در این دیدار گلزنی کردند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار