علیپور: خاکپور تداخل تیم ملی امید و بزرگسالان را حل می‌کند

مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: به طور حتم محمد خاکپور برنامه‌ریزی های لازم را انجام می‌دهد تا تداخلی بین اردوی تیم ملی فوتبال امید و بزرگسالان به وجود نیاید.

علیپور: خاکپور تداخل تیم ملی امید و بزرگسالان را حل می‌کندعباس علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید به اردوی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم برای تیم ملی امید افتخار است که بازیکنانش توانستند به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند و این اتفاق تائید بر عملکرد خوب محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید است که توانسته نفرات بسیار خوبی را برای تیم ملی امید انتخاب و آماده کند.

وی افزود: مطمئنا خاکپور تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا برنامه‌ریزی دقیقی را انجام دهد که تداخلی بین برنامه‌های تیم ملی امید و بزرگسالان به وجود نیاید. قرار بود اردوی تیم ملی امید از اواسط خرداد برگزار شود و باید منتظر  ماند و دید شرایط در اردوهای مرحله دوم تیم ملی بزرگسالان چطور است و از چند نفر از بازیکنان تیم امید به مرحله نهایی می‌روند.

وی در خصوص اردوهای درنظر گرفته شده برای تیم ملی امید افزود: در حال حاضر مسئولان تیم برای برگزاری اردو کشور ترکیه و 2 کشور اروپایی مدنظر هستند در حال رایزنی هستند. البته در ابتدا باید زمان دقیق اردوها با توجه به شرایط موجود مشخص شود و اگر شرایط طوری بود که نتوانستیم اردویی برگزار کنیم به طور حتم کارمان را در تهران دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار