قم؛

سقانیان نژاد شهردار کنونی اصفهان اولویت اول برای شهرداری قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم ،شهردار اصفهان را اولویت اول انتخاب برای شهرداری قم اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ رئیس شورای اسلامی شهر قم از 17 گزینه پبشنهادی برای انتخاب شهردار قم خبر داد و گفت: از این 17گزینه پیشنهادی آقای سقانی نژاد شهردار کنونی اصفهان در اولویت انتخاب است.

ولی الله بیاتیادر ادامه گفت:برای انتخاب شهردار قم یک کمیته هفت نفره در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شده و اعضا این کمیته در حال بررسی گزینه‌های پیشنهادی هستند.

وی در ادامه از صحبت کردن با شهردار کنونی اصفهان اظهار کرد وگفت: مذاکرات اولیه با اقای سقانی نژاد انجام شده، اما هنوز آقای سقائیان‌نژادجواب نهایی خود را اعلام نکرده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم،در پاسخ به این نکته که دیداری با اقای سقائیان‌نژاد داشته اند و او آمدن به قم را رد کرده‌ است گفت: دیداری داشته‌ایم اما من این خبر را تکذیب میکنم و برای او باید مسایل و شرایط شهردار شدن قم تشریح شود.

وی در پایان از برگزارشدن جلسه ای با اقای لاریجانی درمورد حضور اقای سقانی نژاد به عنوان شهردار قم خاطر نشان کرد و افزود:رییس مجلس،اقای لاریجانی موافقت خود را در خصوص اقای سقانی نژاد به عنوان شهردار قم اعلام کرد و در ضمن استاندار قم هم پیگیر حضور آقای سقائیان‌نژاد به قم هستند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: شهردار ، اصفهان ، قم ، انتخاب ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.