سرلک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشگاه پیام نور از طریق عملکرد متوازن ارتقا می‌یابد

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: به دنبال آن هستیم که جایگاه و برند دانشگاه پیام نور را از طریق عملکرد متوازن بین چهار حوزه رشد، تکریم و تعالی نیروی انسانی ارتقا دهیم.

دکتر سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، افزود: برای سال جاری هدف‌های کلی برنامه‌‌ریزی کرده‌ایم در ابتدا برنامه داریم جایگاه و برند دانشگاه پیام نور را از طریق عملکرد متوازن میان چهار حوزه رشد، تکریم و تعالی نیروی انسانی ارتقا دهیم و زمینه خدمت‌رسانی بهتر را از طریق آموزش‌های مداوم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: یک سری مشکلات در زمینه‌ نیروهای قراردادی وجود دارد که باید رفع شود و زمینه‌ی ارتقای مربیان و دستیاران آموزشی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور بیان کرد: هدف دوم بهبود فرآیندهای کاری دانشگاه از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات برای انجام امور مختلف چون آموزشی و پژوهشی است.

سرلک اضافه کرد: آزمون‌های بدون کاغذ، استفاده بهتر از فناوری اطلاعات هم در زمینه‌ی آزمون و ثبت‌نام‌ها، بهبود کیفیت محتواهای الکترونیکی از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: بر اساس آخرین رتبه‌بندی پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام دانشگاه پیام نور رتبه یک آموزشی را در میان دانشگاه‌های کشور و در کنار دانشگاه شریف و علوم پزشکی از نظر کیفیت را به دست آورده است و در جایگاه پژوهش جزء 10 دانشگاه برتر کشور است.

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: بهبود درآمدها و مدیریت هزینه‌ها، تنوع‌بخشی به درآمدها استفاده از ظرفیت خیرین، تجاری‌سازی علم از جمله اهدافی است که مبنای کار این دانشگاه قرار دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.