سرپرست دانشگاه پیام نور:

ادغام واحدهای کم بازده نیازمند تامل بیشتری است/ اولویت امکان تحصیل داوطلبان مناطق محروم است

اگرچه ساماندهی کیفی دانشگاه پیام نور در اولویت برنامه‌های سال 94 قرار دارد اما اگر حذف یک مرکز به محرومیت داوطلبان این مراکز از تحصیل منجر شود با تامل بیشتری در این خصوص عمل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل نشست خبری دانشگاه پیام نور که صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار گردید، دکتر سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور در خصوص تجمیع واحدهای کم بازده در این دانشگاه اظهار داشت: اولویت اصلی دانشگاه در سال 94 ساماندهی این مراکز به لحاظ کیفی است اما اگر حذف یک مرکز به محرومیت دانشجویان آن مراکز از تحصیل موجب شود در این خصوص نیازمند کار کارشناسی و با تامل بیشتری هستیم. 

وی ادامه داد: تجمیع رشته‌ها نیز با همین نگاه باید دنبال شود و رشته های متناسب با نیاز روز جامعه ایجاد گردد و مرتبا رشته‌های قدیمی از دور خارج و رشته‌های جدید با تعاملات روز مورد بازنگری قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه بازنگری در رشته‌محل‌ها یک امری ضروری است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور بر اساس بومی گزینی عمل کرده‌اند، نمی‌توان به راحتی در خصوص ادغام واحدها اظهار نظر نمود چرا که دانشگاه پیام نور در دورترین مناطق کشور که از بسیاری از امکانات آموزشی محروم بوده‌اند، امکان تحصیل ایجاد کرده است، لذا باید با نگاهی کلان در خصوص مراکز کم‌بازده عمل کرد.

وی افزود: ما در تلاشیم واحدهای کم بازده را ارتقا دهیم و کیفیت لازم را به لحاظ آموزشی در این مراکز ایجاد نماییم. 



انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار