وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد

موضوع هتک حرمت زائران توسط مجلس در دست بررسی است/ تصمیمات اطلاع رسانی خواهد شد

معاون و مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه امروز( یکشنبه) با حضور در کمیسیون‌های امنیت ملی، اصل نود و فرهنگی و امور اجتماعی شرکت و اعلام کردند موضوع هتک حرمت دو زائر حرم امن الهی در مجلس در دست بررسی است.

موضوع هتک حرمت زائران توسط مجلس در دست بررسی است/ تصمیمات اطلاع رسانی خواهد شد
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ امروز (یکشنبه) از سوی وزارت امورخارجه و با حضور نمایندگان سازمان حج و زیارت و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های ذیربط کشور جلسه‌ای در خصوص بررسی آخرین تحولات مربوط به واقعه تعرض دو مامور پلیس فرودگاه جده به دو عمره گزار نوجوان ایرانی  در محل این وزارت تشکیل شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش مبسوطی در مورد اقدامات وزارت امورخارجه  و نمایندگی‌های کشورمان در ریاض و جده، نمایندگان هر دستگاه نقطه نظرات خویش را در این خصوص بیان کردند.

همچنین بعداز ظهر امروز، حسن قشقاوی معاون کنسولی، امورمجلس و ایرانیان به همراه مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امورخارجه با حضور در مجلس شورای اسلامی و با شرکت در جلسات کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، اصل نود و فرهنگی و امور اجتماعی به سئوالات  و نگرانی‌های نمایندگان پاسخ دادند.

موضوع هتک حرمت دو زائر حرم امن الهی توسط دو مامور خاطی پلیس عربستان در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی می‌باشد و تصمیمات متخذه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، امور ، خارجه ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار