حضور تیم ملی کوراش بانوان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا

تیم ملی کوراش بانوان، با ترکیبی کامل در رقابتهای قهرمانی آسیا لبنان شرکت می کنند.

حضور تیم ملی کوراش بانوان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای قهرمانی آسیا کوراش قرار است طی روزهای 5 و 6 اردیبهشت به میزبانی بیروت لبنان برگزار شود و طبق تصمیم شورای فنی بانوان، تیم ملی بانوان ایران همانند تیم ملی مردان کوراش، با ترکیبی کامل در این پیکارها شرکت می کنند. 

براین اساس و پس از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور، نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی دعوت شدند و بعد از چند مرحله برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، 7 ملی پوش برای حضور در رقابتهای آسیایی لبنان انتخاب شدند.
 
در وزن 48- کیلوگرم طاهره آذر پیوند از کهکلویه و بویراحمد، در 52- کیلوگرم، لیلا چغلوند از لرستان در 63- کیلوگرم، دنیا آقایی از سمنان، در 70- کیلوگرم تکتم بیدل از خراسان رضوی، در 78- کیلوگرم سحر چغلوند از لرستان، در 78+ کیلوگرم فاطمه برمکی از مازندران نفرات اعزامی به بیروت هستند، ضمن اینکه در وزن 57 کیلوگرم تکلیف نفر اعزامی را مسابقه انتخابی بین مبینا عزیزی از همدان و زهرا نادری از چهارمحال و بختیاری مشخص خواهد کرد.
   
لازم به ذکر است، راضیه سلیمی به عنوان سرمربی و زهره میری نایب رئیس بانوان فدراسیون به عنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کوراش ، بانوان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار