سونی با انتشار خبری در وب‌سایت خود خبر از آپدیت نسخه‌های بیشتر گوشی‌های سری اکسپریا خبر داد، در این گزارش آمده که اکثر گوشی‌های سری اکسپریا طعم آب‌نبات چوبی را خواهند چشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس این خبر سری گوشی‌های اکسپریا زد Dual، اکسپریا زد وان، اکسپریا زد وان کامپکت و اکسپریا زد آلترا از امروز نسخه جدید اندروید آب‌نبات چوبی را دریافت می‌کنند و دارندگان گوشی‌های سری اکسپریا T2 و اکسپریا C3 نیز می‌توانند از هفته آینده به اندروید آب‌نبات چوبی ارتقا دهند. البته گفتنی است دریافت این آپدیت به لحاظ زمانی در مکان‌های جغرافیایی مختلف با اپراتور ارائه دهنده سرویس متفاوت است، ولی به هر حال به نسخه جدید به‌روز رسانی خواهند شد. گویا سونی کمر همت بسته و قصد دارد سیستم عامل تمام گوشی‌های هوشمند خود را به‌روز کند، انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر سری اکسپریا زد این شرکت که شامل محصولات اکسپریا زد، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR و تبلت اکسپریا زد است به آب‌نبات چوبی ارتقا یابد.

گوشی‌های اکسپریا میزبان اندروید ۵



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهداد
۲۳:۳۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
من دو ماه پیش گوشیم رو که زد التراست به آندروید ۵ لالی پاپ اپدیت کردم که خود گوشی وقتی به اینترنت متصل شدم به صورت خودکار اپدیت شد بدون دردسر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
پس چرا از z2 حرفی زده نشده؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
سلام علیکم اپدیت گوشی اکسپریا مینی ۱۰‌ نمی دونید کی ارایه می شود
آخرین اخبار