یک دستیار همه کاره برای رایانه؛

دانلود کنید: اگر ویندوز ۸ دارید این برنامه را نصب کنید

اگر به یک دستیار حرفه‌ای جهت مدیریت ویندوز و افزایش سرعت و عملکرد آن دارید توصیه می‌کنیم نرم افزار محبوب Windows 8 Manager را از دست ندهید.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ اگر از کاربران قدیمی ویندوز باشید و به رابط کاربری ویندوز XP یا هفت عادت کرده باشید بدون شک کار کردن با ویندوز هشت برایتان سخت و طاقت فرسا خواهد بود، از طرفی باید به‌روز بود و آخرین نسخه ویندوز استفاده کرد. ویندوز ۸ قابلیت‌ها و امکانات متعددی را در خود جای داده است که برای تسهیل در کارهای روزمره باید از آنها استفاده کرد، اما با توجه به رابط کاربری جدید این سیستم‌عامل (مترو) خیلی از ما کاربران نمی‌توانیم همانند افراد حرفه‌ای کار کنیم. تیم تحریریه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران این بار در بخش دریچه فناوری اطلاعات یک نرم افزار بسیار ساده برای شما معرفی می‌کند نام این نرم افزار  Windows 8 Managerاست که با نصب این برنامه یک دستیار حرفه‌ای را به رایانه خود می‌آورید.

دانلود کنید: اگر ویندوز ۸ دارید این برنامه را نصب کنید!!

بعد از نصب این برنامه باید خیالتان از همه قسمت‌های نرم افزاری رایانه تخت باشد چرا که اگر نرم افزاری با کندی مواجه شد یا فایل‌های بیهوده و به درد نخور فضای رایانه شما را اشغال کرده این برنامه به کمک شما می‌آید. نرم افزار Windows 8 Manager درون خود ۳۰ ابزار برای بهبود عملکرد ویندوز، بهینه سازی، پاکسازی فایل‌های بیهوده، مدیریت بخس رجیستری، مدیریت Startup و کلی ابزار دیگر برای مدیریت راحت‌تر ویندوز درون خود گنجانده است. برنامه به صورت کلی از هفت بخش تشکیل شده است و هر بخش شامل زیر مجموعه‌هایی است. قابلیت دیگر این برنامه این است که تنها با یک کلیک می‌توانید اطلاعات کامل نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را با این برنامه مشاهده کنید. این برنامه سازگاری کامل با ویندوزهای ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی دارد.


امکانات و قابلیت‌های کلیدی برنامه:
- قابلیت افزایش سرعت Start Up و Shutdown سیستم
- امکان جستجو و یافتن و پاکسازی فایل‌های تکراری موجود در هارد
- ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها
- قابلیت بهینه سازی تنظیمات شبکه‌ای
- قابلیت حفظ پسوردها و اطلاعات شخصی

 • راهنمای نصب
  1- ابتدا نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2- فایل Keygen را اجرا و بر روی دکمه Patch Executable کلیک کنید.
  3- نرم افزار را اجرا و با استفاده از اطلاعات دریافتی از Keygen، آن را رجیستر کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 11.4 مگابایت
 • نسخه: 2.2.4
 • اجرا در: ویندوز هشت
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۳۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
سریال نامبری که از طریق کی گان وارد کردم، منقضی شده بود!
آخرین اخبار