سردار جزایری در دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت:

برخی به نام طرفداری از زن، چشم و دستشان به سمت مجامع بین‌المللی است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در دوران انقلاب اسلامی، ما شاهد شکوفایی جامعه زنان هستیم و وضعیت دوران انقلاب با رژیم طاغوت، قابل قیاس نیست.

برخی به نام طرفداری از زن، چشم و دستشان به سمت مجامع بین‌المللی استبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در کتابخانه ملی ایران برگزار شد، اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی، ما شاهد شکوفایی جامعه زنان هستیم و وضعیت دوران انقلاب با رژیم طاغوت، قابل قیاس نیست.

وی یادآور شد: یکی از راهبردهای کلان استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل که بسیار شاخص بوده ایجاد انحراف در مقام و منزلت زن است و با این وجود گاهی مشاهده می‌شود که برخی به نام طرفداری از زن، چشم و دستشان به سمت مجامع بین‌المللی است که متأسفانه در قالب لیبرال دموکراسی حرکت می‌کند و باید در این زمینه مراقب بود.

سردار جزایری با اشاره به اهمیت پرداختن به زنان اسوه مقاومت و اهمیت ایجاد یک نهضت در این زمینه گفت: آموزه‌های اسلامی و مقام و منزلت زن به شدت مورد هجمه دشمن قرار گرفته و باید در برابر این هجمه یک برنامه ریزی و سناریو نویسی برای مقابله با تبلیغات دشمنان انجام شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آموزه‌های لیبرال دموکراسی متناسب با فطرت پاک مرد و زن زمان ما نیست و باید سامانه‌ها و اتاق‌های فکر در این زمینه کار کنند و جای اندیشکده‌هایی که راجع به آموزه‌های اسلامی ایفای نقش کنند و نقد آموزه‌های غربی را داشته باشند، بسیار خالی است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه و نقش‌آفرینی زنان برای صدور پیام انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: جهان منتظر شنیدن این گونه پیام‌هاست و باید در این زمینه اقداماتی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار