زنجان؛

کمک 24 میلیارد ریالی حامیان خیر به ایتام زنجانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک 24 میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ رضا حسنلوبا اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح اکرام ایتام کمک به ایتام نیازمندان و حل مشکلات آنها است، گفت: در طول اجرای این طرح خدمات متعددی با همکاری حامیان و خیرین به ایتام تحت حمایت ارائه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اعلام اینکه در حال حاضر قریب به 2 هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تعداد حامیان همکار با کمیته امداد در این طرح بیش از 10 هزار و 878 نفر است.

وی با اشاره به نحوه همکاری حامیان در طرح اکرام ایتام ادامه داد: در قالب این طرح حامیان به صورت اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر این نهاد همکاری خود را با کمیته امداد آغاز می‌کنند.

حسنلو خاطر نشان کرد: مطابق آمار گرفته شده حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان سال گذشته 24 میلیارد ریال به ایتام به صورت نقدی کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان با تقدیر از مشارکت و همراهی مطلوب مردم استان در طرحهای اجرایی این نهاد تصریح کرد: در سال جاری نیز یکی از اولویت‌های کمیته امداد بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و خیرین در امر کمک‌رسانی به نیازمندان است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حامیان ، ایتام ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.