اعلام آمادگی ۵۴ سرمایه‌دار ایرانی خارج از کشور برای حضور در گیلان

استاندار گیلان از اعلام آمادگی ۵۴ سرمایه‌دار ایرانی خارج از کشور برای حضور در گیلان همزمان با سفر ریاست جمهور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدعلی نجفی استاندار گیلان گفت: بسیاری از پروژه‌ها که سال‌ها به دنبال دریافت بودجه برای اجرای آن بودیم در سفر کاروان تدبیر و امید به استان محقق می‌شود و برای گوهر رود و زرجوب و پروژه‌های آب و فاضلاب رشت نیز اعتباراتی تخصیص می‌یابد.

وی به جلسه با شورای ایرانیان خارج از کشور در تهران اشاره کرد و افزود: در این جلسه اولویت ما دعوت از سرمایه گذاران گیلانی خارج از کشور بود و ما از این حضور استقبال می‌کنیم.

نجفی جذب سرمایه گذار برای حوزه‌های شهری را از مباحث عمده دانست و گفت: باید با استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی یک حرکت جدی در ارائه خدمات به مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: تاکنون 54 سرمایه دار بزرگ ایرانی جهت حضور در گیلان همزمان با سفر ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردند.

نماینده عالی دولت در استان اذعان کرد: همچنین یک پرواز مستقیم از امارات به فرودگاه سردار جنگل رشت دایر شده که سفیر ایران در امارات به همراه 13 سرمایه دار بزرگ با هزینه شخصی وارد استان می‌شوند و این یک فرصت بزرگ برای گیلان است.

وی تصریح کرد: در سفرهای کاروان تدبیر و امید، ایرانیان خارج از کشور برای بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی در استان‌ها دعوت می‌شوند که این برنامه در گیلان نیز انجام می‌گیرد.

نجفی اذعان کرد: برگزاری نشست صمیمی با معاون اجرایی رییس جمهوری و مدیران استانی، حضور در برنامه توسعه و سرمایه گذاران استان با حضور رییس جمهوری و بازدید از منطقه آزاد انزلی از جمله برنامه‌هایی است که برای ایرانی‌های مقیم خارج از کشور در سفر به این استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار