تمامی واحدهای دانشگاه آزاد ملزم به برگزاری ترم تابستان هستند

رییس مرکز امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از شروع ترم تابستان این دانشگاه از اول تیرماه خبر داد و گفت: تمامی واحدهای دانشگاه آزاد ملزم به برگزاری ترم آموزشی در فصل تابستان هستند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رسول میرزایی با بیان اینکه سال گذشته تنها واحدهای جامع و بزرگ این دانشگاه ملزم به برگزاری ترم تابستان بودند، افزود: برگزاری ترم تابستانی شامل تمامی مقاطع کاردانی، کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکتراست. 

وی خاطر نشان کرد: مسئولان دانشگاه آزاد تمامی تلاش خود را برای برگزاری ترم تابستان به کار می‌برند تا فرصتی برای دانشجویان ایجاد شود که بدون دغدغه در کنار خانواده‌های خود به تحصیل بپردازند. 

وی در خصوص تعداد واحدهای درسی قابل ارائه در دوره تابستان گفت: برای دوره‌های کاردانی و کار‌شناسی حداکثر ۱۰ واحد و برای دوره کار‌شناسی ارشد تا ۶ واحد و دکترا تا ۴ واحد، ارائه می‌شود. 

مدیر کل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: دانشجویان دوره کاردانی و کار‌شناسی که با اخذ ۱۲ واحد درسی در دوره تابستان دانش آموخته می‌شوند و همچنین دانشجویان دارای معدل بالا‌تر از ۱۷ می‌توانند در ترم تابستان تا ۱۲ واحد درسی اخذ کنند. 

میرزایی درخصوص میزان شهریه ترم تابستان دانشگاه آزاد گفت: شهریه ثابت در ترم تابستان این دانشگاه برای اخذ ۶ واحد درسی و کمتر، نصف شهریه ثابت و در صورت اخذ بیش از ۶ واحد تا حداکثر ۱۲ واحد، دوسوم شهریه ثابت به همراه شهریه واحدهای انتخابی لحاظ می‌شود. 

وی در مورد طول دوره ترم تابستان نیز گفت: مدت دوره تابستان بدون احتساب زمان ثبت‌نام، امتحانات و اعلام نمرات امتحانی، ۸ هفته است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
ایادروس تخصصی هم اراعه میشه