کدام ستاره‌ها بر روی فرش قرمز جشنواره کن قدم می‌گذارند؟

با نزدیک شدن به اعلام فهرست شرکت کنندگان از سوی جشنواره کن بازار پیش بینی‌ها داغ است.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از لوکال؛ درست یک ماه به آغاز جشنواره کن باقی مانده و بازار پیشبینی‌ها درباره‌ی این موضوع که کدام فیلم و کدام بازیگر و کارگردان در این جشنواره حضور خواهند داشت، داغ است.

از میان کارگردانان "وودی آلن" با فیلم "مرد غیر منطقی" شانس بیشتری برای گام نهادن بر روی فرش قرمز دارد. "کیت بلانشت" هم ممکن است برای بازی در فیلم "کارول" به این جشنواره دعوت شود.

همچنین بهترین بازیگر مرد سال گذشته‌ی آکادمی اسکار "میتو مک کاناهی" برای بازی در فیلم "دریای درختان" به کارگردانی "گاس ون سنت" ممکن است در این جشنواره حضور داشته باشد.

عوامل و برگزار کنندگان جشنواره کن فهرست فیلمهای شرکت کننده در بخش‌های رقابتی را تا یک ماه قبل از برگزاری جشنواره کن فاش نمی‌کنند.

دست اندرکاران جشنواره کن، شرکت کننده‌ها را از میان 1800 فیلم انتخاب می‌کنند. چندی پیش رئیس جشنواره کن "تیری فریما" اظهار داشت: تازه در مورد یک سوم فیلم های ارسال شده تصمیم گرفته‌ایم.

وی افزود: من و کمیته‌ی انتخاباتی فیلمها را تا لحظه‌ی آخر تماشا می‌کنیم.

فهرست شرکت کنندگان جشنواره کن 2015 روز شانزدهم آرویل اعلام می‌شود و این جشنواره از سیزدهم تا بیست‌وچهارم می برگزار خواهد شد.

دو فیلمی که نمایششان در این جشنواره تایید شده است، فیلم‌های "مکس دیوانه: جاده خشم" و "گوش به زنگ باش" است. "مکس دیوانه: جاده خشم" فیلمی علمی-تخیلی و چهارمین قسمت از مجموعه فیلمهای "مکس دیوانه" با بازی "تام هاردی" است. این فیلم در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن در روز چهاردهم می نمایش داده می‌شود. "گوش به زنگ باش" ساخته‌ی "امانوئل برکوت" فیلم افتتاحیه جشنواره کن خواهد بود.

گفتنی است؛ "جوئل" و "ایتان کوئن" ریاست هیات داوران جشنواره کن را بر عهده دارند. اولین بار است که ریاست هیات داوران بر عهده‌ی دو نفر است.

بازیگر فرانسوی "لمبرت ویلسون" مجری مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه است.

همچنین پیش از این گزارش شد که پوسته شصت‌وهشتمین جشنواره کن برا ادای احترام به ستاره‌ی هالیوودی و سوئدی به تصویر "اینگرید برگمان" اختصاص داده شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار