شماره ۱۰۴؛

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت، ۱۳۹۴/۰۱/۲۸

از این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این بازی‌ها و نرم افزارها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات بود.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به دریچه فناوری اطلاعات سر بزنید و جالب‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای کاربردی برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند بتوانند آنچه که در یک هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته بازی‌ها و نرم افزارهایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک ترین‌های صفحه دریچه بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین نرم افزارها را از این بسته دانلود کنید.

 

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

 

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

 



 

یک دستیار همه کاره برای رایانه؛
اگر از کاربران قدیمی ویندوز باشید و به رابط کاربری ویندوز XP یا هفت عادت کرده باشید بدون شک کار کردن با ویندوز هشت برایتان سخت و طاقت فرسا خواهد بود، از طرفی باید به‌روز بود و آخرین نسخه ویندوز استفاده کرد. ویندوز ۸ قابلیت‌ها و امکانات متعددی را در خود جای داده است که برای تسهیل در کارهای روزمره باید از آنها استفاده کرد، اما با توجه به رابط کاربری جدید این سیستم‌عامل (مترو) خیلی از ما کاربران نمی‌توانیم همانند افراد حرفه‌ای کار کنیم. تیم تحریریه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران این بار در بخش دریچه فناوری اطلاعات یک نرم افزار بسیار ساده برای شما معرفی می‌کند نام این نرم افزار Windows 8 Manager است که با نصب این برنامه یک دستیار حرفه‌ای را به رایانه خود می‌آورید.

 

دانلود کنید: اگر ویندوز ۸ دارید این برنامه را نصب کنید!!


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

برای رایانه؛
وقتی ویندوزی جدید بر روی رایانه نصب می‌کنیم، یک سیستم با سرعت بالا و بدون مشکل داریم اما با گذشت زمان و نصب نرم افزار و بازی‌های متعدد سرعت رایانه کاهش پیدا کرده و با اخطارهای پی در پی رو به رو می‌شویم. به کمک Advanced SystemCare PRO می‌توانید از کاهش سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم خود جلوگیری کنید. ابزارهای دقیق و کاربردی این برنامه هم می‌تواند شما را در تعمیر، بهینه سازی و حفاظت از رایانه کمک شایانی کنند. کارآیی آسان، قدرتمند و البته هوشمند در کنار قابلیت پاک کردن درایوهای هارد، بهینه سازی و پاک سازی رجیستری از قابلیت‌های کلیدی این برنامه است.

 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

بازي جنگ قبايل در حال حاضر محبوب ترين بازي آنلاين براي تلفن هاي همراه در جهان است كه در كشور ما هم صدها هزار نفر اين بازي را به صورت حرفه اي پيگيري مي كنند، حال دريچه ترفندها و نرم افزارهاي باشگاه خبرنگاران تعدادي برنامه آموزشي مرتبط با اين بازي براي شما آماده كرده است.


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

تست افسردگی؛
متاسفانه افراد خجالتی بسیاری از موقعیت های خوب زندگی خود را صرفا به دلیل آنکه خجالتی هستند از دست می دهند. ممکن است یک فرصت شغلی یا فرصت آشنایی با افراد جذاب را از دست بدهند یا نتوانند در مقابل دیگران از خود دفاع کنند. اگر شما هم یکی از میلیون‌ها نفری هستید که با خجالت و کمبود اعتماد به نفس روبرو هستند، تایید می‌کنید که این ویژگی رفتاری بر سطوح مختلف زندگی شما تاثیر می‌گذارد، بخصوص هنگامی که با دیگران تعامل برقرار می‌کنید. خجالتی بودن و کمرویی یک عیب و اشکال نیست یک عارضه است از رخ دادهای قدیم که ایجاد یک حس سرخوردگی و بی‌انگیزگی شده و در فرد حالت یاس و خستگی روحی غالب گشته است که با تمرین و مخصوصا ورزش می‌توان اعتماد به نفس خود را دوباره بالا برد ولی توجه باید داشت که باید برنامه داشت و از انجام کارهای هیجانی و غیر اصولی خودداری کرد تا به شکست نیانجامد و بد‌تر ایجاد حس منفی و افسردگی کند. حتما پیش خود این فکر را کرده اید که آیا فردی خجالتی و گوشه نشین هستید یا خیر.

چقدر خجالتی هستید؟

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

اندروید 4.2 میهمان رایانه شما؛
خیلی ها دوست دارند که برنامه های اندروید خود را روی رایانه اجرا کنند. شاید شما هم نرم افزارهای بسیار زیادی برای اجرا کردن برنامه ها امتحان کرده باشید و با مشکلات زیادی روربه رو شده اید. ولی این بار برای اندرویدی ها آموزش جدیدی قرار می دهیم که همه شما اندروید بازها را خوشحال می کند. پس لطفا ابتدا تمام موارد را مطالعه کنید و به آن عمل کنید تا بتوانید نرم افزارهای اندرویدی خود را بر روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید. کاربران توجه داشته باشند شما سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود نصب می کنید و نیازی به هیچ نرم افزار خاصی ندارید. در این آموزش به شما با نحوه نصب اندروید 4.2.2 روی کامپیوتر با سی پی یو اینتل را فرا می گیرید.

 

ویندوز و اندروید


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

یک راه حل برای جلوگیری از افت کیفیت تصاویر؛
بعضی مواقع شاید خواسته باشید از راه دور یک عکس بگیرید ولی به محض زوم کردن کم کم تصویر شما مات و مات‌تر می‌شود تا جایی که تصویر شما کاملا بی کیفیت می‌شود. شاید گرفتن عکس در آن شرایط کمی سخت باشد و شما نتوانید خود را به شئ مورد نظر نزدیک کنید. مثلا دوست دارید یک عکس زیبا و با کیفیت از یک شب مهتابی از ماه بگیرید ولی به محض زوم کردن با افت شدید کیفیت عکس مواجه می‌شود این بار صفحه دریچه فناوری برای این مشکل شما چاره‌ای یافته است و با یک نرم افزار بسیار کم حجم اما پرکاربرد این مشکل را برای شما حل کرده است.
 

 

زوم عکس


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

مکانیک همراه؛
اگر خودروی شما در جاده خراب شود اولین کاری که خودتان انجام می دهید این است که کاپوت خودرو را بالا می زنید و اگر خودتان نتوانستید آن را درست کنید با امداد خودرو تماس می گیرید اما استفاده از نرم افزارهای کمکی نیز می تواند گزینه خوبی برای این مواقع باشد. افراد بسیاری هستند که از خودرو شخصی استفاده می کنند ولی به محض اینکه برای خودری آنها مشکلی جزئی پیش بیاید خود را سریع به تعمیرگاه می رسانند هر چند مشکلی جزئی و پیش پا افتاده است اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی نمی توانند خودرو را تعمیر کنند. از این رو بعضی از عیب های خودرو می تواند توسط خود ما رفع شود و نیازی به تعمیرگاه ندارد.داشتن یک مکانیک همراه می تواند نیازهای ما را رفع کند.

 

مکانیک همراه


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

برای تمامی سیستم عامل‌ها؛
 فوتومت نرم افزاری برای کمک به دانش آموزانی است که در حل معادلات ریاضی مشکل دارند توصیه می شود. سازنده این نرم افزار با استفاده از یک نرم افزار تشخیص دهنده ارقام و نشانه، اپلیکیشنی را ابداع کرده که می تواند معادلات ریاضی را حل کند. بدین ترتیب با قرار دادن دستگاه تلفن همراه در مقابل یک معادله ریاضی علاوه بر داشتن جواب آن، راه حل رسیدن به پاسخ را نمایش خواهد داد. فوتومت می تواند یک کمک آموزش مناسبی برای دانش آموزانی باشد که علاقه چندانی به حل معادلات ریاضی ندارند. فوتومت همه مراحل استفاده شده برای حل مسئله را نیز نشان خواهد داد و دانش آموز می تواند به جواب صحیح مسئله خود دست یابد. بنابراین تنها رسیدن به جواب مطرح نیست بلکه مجموع رسیدن به راه حل اهمیت دارد. یکی از قابلیت های این نرم افزار حل مسئله همراه با روش حل است که بصورت اتومات روش حل مسئله را به کاربر خود نشان می دهد.

 

نرم افزار فوتومت


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

ویژه اندرویدی ها؛
تا حالا فکر کردید که دیگران چه فکری درباره خصوصیات و اخلاق رفتاری شما می کنند؟ قطعا شما قادر به تشخیص تفکر اصلی آن ها نسبت به خود نخواهید بود و اگر هم از آن ها این موضوع را پرس و جو کنید، به پاسخ دقیق و صادقانه ای دست نخواهید یافت. برنامه "شناخت شخصیت" یک آزمون روانشناسی برای تعیین ویژگی های شما از دید دیگران است که در آن باید به ده سوال جواب صادقانه و صحیح دهید تا پس از پایان تست برنامه به شما یک امتیاز نسبت به پاسخ هایتان ارائه کند و وضعیت شما را نمایان کند. حتی اگر گوشی اندرویدی هم ندارید می توانید این آموزش را به صورت رایگان از اینترنت پیدا کنید و شخصیت اصلی خود را بهتر بشناسید.
 
 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

خودتان حسابدار خودتان باشید؛
اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو به کمک ما آمده تا بتوانیم درآمد خود را به بهترین شکل ممکن در زندگی خود خرج کنیم، با این برنامه در هر زمان و مکان که باشید می‌توانید به بررسی امورات مالی روزمره‌تان برسید حتی تاریخ سر رسید چک‌هایتان را هم یادآوردی می‌کند که مبادا زمان آن‌ها را از یاد بیرید.
مدیریت هزینه‌های روزمره زندگی کار آسانی نیست از این رو داشتن یک حسابدار شخصی برای‌مان احساس می‌شود تا بتوانیم تمامی دخل و خرج‌های زندگی خود را بهتر مدیریت کنیم تا آخر ماه متوجه شویم کی، کجا، چقدر خرج کرده‌ایم، از مخارج ثابت و موعد چک‌ها گرفته تا قرض‌ها و بدهی‌ها.
 
دانلود کنید: با اپلیکیشن هلو یک حسابدار كوچک همیشه همراه شماستدانلود کنید: با اپلیکیشن هلو یک حسابدار كوچک همیشه همراه شماست


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

ويژه اندرويدي ها؛
در اين بازي بايد به زمان جنگ جهاني دوم سفر كنيد و در جنگ هاي دريايي اين دوره شركت كنيد. ناوگان هاي مختلفي از كشور هاي قدرت جهان در بازي وجود دارند، كه بايد توانايي هاي جنگي خود را به رخ حريفان بكشيد و با استفاده از استراتژي هاي مناسب ناوگان هاي دشمن را نابود كنيد. از ويژگي هاي بازي مي توان به مواردي چون: گرافيك عالي، امكان ايجاد مبارزه هاي آنلاين با ساير بازيكنان در سراسر جهان، وجود حالت هاي گوناگون در سبك بازي اشاره كرد. با جمع آوري امتيازات موجود در  بازي مي توانيد كشتي خود را از لحاظ قدرت، سرعت و توان نظامي شخصي سازي و ارتقا دهيد.
 
دانلود كنيد: خط مقدم نيروي دريايي در گوشي شما دانلود كنيد: خط مقدم نيروي دريايي در گوشي شما


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

برنده جایزه شگفت انگیزترین بازی سال؛
اگر به بازی های سبک نبرد هوایی علاقه دارید Strike Combat مطمئناً می تواند ساعت ها شما را سرگرم چالش با هوانوردان جنگجویی کند که قصد نابود کردنتان را دارند. گرافیک فوق العاده، پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا و محیط بازی سه بعدی از ویژگی های Strike Combat است که داستان آن بر اساس رویدادها و جنگ های دنیای واقعی در زندگی امروزی می گذرد. این بازی دارای مراحل گوناگونی است که با در دسترس بودن کنترلرها و روان بودن آن برای بازیکن می تواند یک پرواز مجازی مهیج همراه با نبرد را بر فراز آسمان کشورها برای شما شبیه سازی کند. Strike Combat دارای قابلیت بازی چند نفره است و از همه iDevice ها مانند آیفون، آیپد و آیپاد تاچ با سیستم عامل iOS 3.1 و بالاتر پشتیبانی می کند.
 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

دریچه شما را به انجام یک بازی نشانه گیری دعوت می کند، برای انجام بازی فقط کافی است، بازی Hit the Apple! 3.7 را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در این بازی شما در نقش یک کمان دار قرون وسطی ظاهر می شوید و باید کارهای خطرناک و خارق العاده انجام دهید، سخت ترین کار شما تیر اندازی به سوی سیبی است که بالای سر یک انسان قرار گرفته است و با کوچک ترین خطا سبب مرگ آن انسان خواهید شد، پس دقت کنید! البته در مراحل بعدی باید به سوی سیبل هم تیراندازی کنید و سعی داشته باشید که مراحل را بالاترین امتیاز ممکن پشت سر بگذارید.
 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

اگر دوست داريد، كه تبديل به يك راننده حرفه اي كاميون و تريلر شويد، دريچه بازي جذاب Truck driver 3D: Transporter را پيشنهاد مي كند، در اين بازي علاوه بر رانندگي بايد دقت كنيد كه محموله هاي موجود در كاميون را سلامت به مقصد برسانيد،‌ يكي از چالش هاي اصلي شما در بازي وجود جاده هاي ناهموار و خطرناك است، كه بايد با استفاده از مهارت خود از چالش هاي موجود به سلامت عبور كنيد. از ويژگي هاي بازي مي توان به مواردي چون: فيزيك واقع گرايانه،‌وجود زاويه هاي مختلف دوربين،‌ گرافيك عالي و ... اشاره كرد. توجه داشته باشيد كه اين بازي آسان نيست، چون بايد در مكان هاي مختلف با شرايط گوناگون مانند: جنگل، كوه، بيابان و ... اشاره كرد.
 
دانلود كنيد: رانندگي با كايون در جاده هاي ناهموار دانلود كنيد: رانندگي با كايون در جاده هاي ناهموار


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

با اين بازي Street skate 3D شما مي توانيد هيجان سرعت در خيابان هاي شهر را با استفاده از اسكيت تجربه كنيد. در بازي معرفي شده بايد در كوچه ها و خيابان هاي شهر با اسكيت خود حركت كنيد، از ويژگي هاي بازي مي توان به مواردي چون: گرافيك ولقع گرايانه و مناسب، وجود 6 كاركتر مختلف، 10 مكان گوناكون براي مسابقه و ... اشاره كرد. براي پيشرفت در بازي بايد از چالش هاي موجود عبور كنيد و سكه هاي موجود در مسير بازي را جمع آوري كنيد تا بتوانيد اسكيت و نيروي خود را تقويت كنيد.
 
دانلود كنيد: بازي اسكيت براي سيستم عامل اندرويد دانلود كنيد: بازي اسكيت براي سيستم عامل اندرويد دانلود كنيد: بازي اسكيت براي سيستم عامل اندرويد(در حال كار)


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   




گزارش از سالار واعظی


دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
نرم افزار حسابداری واقعا عالی بود.ممنون.واقعا دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
اکثر برنامه هاتون نصب نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
آقایان بهتر نیست قبل از گفتن خبر همه گزارشکران مجله خبری اول یک به نام خدای ساده و سلامی بکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
چرا نميتونم چيزي دانلود كنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
چرادیگه نمی گزارید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا محمودی
۲۳:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام ممنون از سایتتون خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
احمد اسماعیلی
۱۸:۳۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام
من چطور می توانم تمام نرم افزار هایی که تاکنون معرفی شده را ببینم
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۶:۲۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگه میشه برنامه‌ های درسی رو بیشتر کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
چرا نصب نمیشن این برنامه هاتون مسخره کردین
Germany
saeed
۲۲:۵۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
واقعا ممنون از سایت خوبتون
United States of America
علی
۰۸:۴۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
همه برنامهتون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۸:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
باسلام‏↲
اول‏ ‏تشکر‏ ‏بخاطربرنامه‏ ‏های‏ ‏جالبتون.لطفا‏ ‏برای‏ ‏سیمبین‏ ‏هم‏ ‏برنامه‏ ‏وبازی‏ بذارین
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۸:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
بسیار عالی ومناسب ممنون از زحمات بچه های دریچه