تست افسردگی؛

دانلود کنید: چقدر خجالتی هستید؟!

اکثر افرادی که خجالتی هستند از اختلال شخصیتی خود آگاهی ندارند. تنها تفاوت آنها با افراد خجالتی دیگر این است که آنها با شخصیت دوری گزین(منزوی) خود مقابله می کنند در حالیکه آنها نیز مدام از خجالتی بودن خود رنج می کشند. با یک تست مشخص کنید خجالتی هستید یا خیر؟

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ متاسفانه افراد خجالتی بسیاری از موقعیت های خوب زندگی خود را صرفا به دلیل آنکه خجالتی هستند از دست می دهند. ممکن است یک فرصت شغلی یا فرصت آشنایی با افراد جذاب را از دست بدهند یا نتوانند در مقابل دیگران از خود دفاع کنند. اگر شما هم یکی از میلیون‌ها نفری هستید که با خجالت و کمبود اعتماد به نفس روبرو هستند، تایید می‌کنید که این ویژگی رفتاری بر سطوح مختلف زندگی شما تاثیر می‌گذارد، بخصوص هنگامی که با دیگران تعامل برقرار می‌کنید. خجالتی بودن و کمرویی یک عیب و اشکال نیست یک عارضه است از رخ دادهای قدیم که ایجاد یک حس سرخوردگی و بی‌انگیزگی شده و در فرد حالت یاس و خستگی روحی غالب گشته است که با تمرین و مخصوصا ورزش می‌توان اعتماد به نفس خود را دوباره بالا برد ولی توجه باید داشت که باید برنامه داشت و از انجام کارهای هیجانی و غیر اصولی خودداری کرد تا به شکست نیانجامد و بد‌تر ایجاد حس منفی و افسردگی کند. حتما پیش خود این فکر را کرده اید که آیا فردی خجالتی و گوشه نشین هستید یا خیر.

چقدر خجالتی هستید؟

آیا معمولا هنگام ورود به مکانی جدید با مشکل مواجه می شوید؟ و یا اینکه از حضور در جمع دوستان، خانواده و یا افراد همکارتان خجالت می کشید؟ شاید هم مدام نگران این هستید که طرز فکر دیگران راجع به شما چگونه است؟ و آیا دلهره دیده شدن شما را آزار می دهد؟ شاید به نظرتان بیاید که هیچ کدام از این موارد در مورد شما صحیح نیست، اما تحقیقات روانشناسان نشان می دهد اکثر افرادی که خجالتی هستند از اختلال شخصیتی خود آگاهی ندارند. تنها تفاوت آنها با افراد خجالتی دیگر این است که آنها با شخصیت دوری گزین (منزوی) خود مقابله می کنند در حالیکه آنها نیز مدام از خجالتی بودن خود رنج می کشند. شخصیت دوری گزین به دلیل ترس از طرد شدن، روابط اجتماعی کمی داشته و منزوی می‌شوند. این برنامه با انجام یک تست ساده روانشناسی به شما نشان می دهد که آیا شخصیتی منزوی دارید یا خیر؟ پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید و مشخص کنید که چه مقدار آدم خجالتی و گوشه نشین هستید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

چقدر خجالتی هستید؟ چقدر خجالتی هستید؟ چقدر خجالتی هستید؟


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 345.29 کیلوبایت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 •
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
والدین وظیفه دارندبادقت نظر فرزندان راازخجالتی بودن برحذردارند.برای این کارآگاهی وکمی صبروحوصله لازم است.
آخرین اخبار