اصفهان؛

نیروهای مسلح ایران عامل برقراری امنیت منطقه هستند

استاندار اصفهان گفت: نیروهای مسلح ایران نه تنها چشم داشتی به خاک دیگران ندارند بلکه عامل برقراری آرامش و امنیت منطقه هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگرپور  امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش در اصفهان افزود: کشورهای دنیا نیز واقفند که امنیت منطقه بدون حضور ایران ممکن نیست.

وی اظهار کرد: تاثیرگذاری ایران در ثبات آرامش و امنیت منطقه وابسته به عواملی از جمله تدابیر و هدایت رهبر معظم انقلاب، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی، مقاومت و پایداری مردم برای حفظ آرمان های نظام اسلامی و انقلاب ، نیروهای مسلح مردمی، دین باور، همدل و دانش محور همچنین دولتی ولایتمدار است.

استاندار اصفهان، با اشاره به اینکه دولت تلاش می کند با بهره گیری از سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ارتباط خوبی را با کشورهای جهان برقرار کند ، افزود: دولت در این عرصه به موفقیت های خوبی دست یافته است.

وی، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سالجاری افزود: به همین دلیل امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

زرگرپور با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: ملت کارفرما و دولت کارگزار است.

وی گفت: روز ارتش یادآور جهاد مستمر، ایثارگری و سلحشوری ارتش قهرمان و سایر نیروهای مسلح در حراست و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

همچنین سرتیپ دوم ستاد امیر رضا جهادی ارسی فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان ، یزد و چهارمحال و بختیاری نیر در این مراسم گفت: امروز ارتش نظام ، همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی انتظار داشتند یک ارتش اسلامی است و جا دارد که آن را حزب الله بنامیم.

مراسم گرامیداشت روز ارتش در اصفهان با رژه نیروهای یگان های برگزیده نظامی و انتظامی مستقر در این منطقه به پایان رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.