ارشد نظامی آجا در اصفهان گفت: اگر امروز، دشمنان ما در خارج و نادانان در داخل کشور، دم از این می‌زنند که ما نیازی به موشک و تسهیلات نظامی نداریم، به این دلیل است که می‌دانند ارتش ما، ارتشی بسیار قوی است و آنان از این موضوع هراس دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی در جمع خبرنگاران به مناسبت فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب به ارتش در روز 29 فروردین ماه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با بصیرت، وقایع انقلاب را دیدند و ارتش را که به عنوان یک بازوی قوی برای انقلاب بود، نگه داشتند؛ چراکه اگر ارتش از دست می‌رفت، پیروزی انقلاب به ثمر نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه حفظ بدنه ارتش و فرماندهان خوب ارتش، یک کار تاریخی از سوی امام (ره) بود، افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس به عنوان نیرویی منسجم در برابر دشمن عمل کرد و نیروهای سپاه پاسداران و بسیج را تحت آموزش نظامی قرار داد و نقش ویژه‌ای در پیروزی بر دشمن ایفا کرد.

ارشد نظامی آجا در اصفهان خاطرنشان کرد: اگر امروز، دشمنان ما در خارج و نادانان در داخل کشور، دم از این می‌زنند که ما نیازی به موشک و تسهیلات نظامی نداریم، به این دلیل است که می‌دانند ارتش ما، ارتشی بسیار قوی است و آنان از این موضوع هراس دارند.

وی با بیان اینکه دشمن، امروز به قدرت نظامی ما پی برده و به تهدید اقتصادی روی آورده است، ادامه داد: به همین دلیل، رهبر معظم انقلاب، راهبرد اقتصاد مقاومتی را برای ملت ایران تبیین کردند و شعار " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" را برای سال 95 برگزیده اند، چراکه دشمن، امروز از حربه اقتصادی برای مقابله با ما استفاده می کند.

جهادی افزود: رهبر معظم انقلاب با ذکر واژه " اقدام و عمل" در شعار امسال، این مفهوم را تبیین کرده‌اند که زمان مطالعه برای اقتصاد مقاومتی پایان یافته و زمان اقدام و عمل فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما از اقتدار نظامی کشورمان هراس دارند و این اقتدار، خط قرمز ماست، گفت: ما موفق شده‌ایم که در سپاه و ارتش خودکفا شویم و حتی سلاح‌های بیگانگان را به گونه‌ای بهینه کردیم که خودشان نیز نمی‌توانند آنها را بشناسند. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.