مهرعلی: مشکلات شخصی وزیر با انتصابات فدراسیون ،دلیل برکناری من بود

رئیس سابق فدراسیون اتومبیرانی گفت: نردیکان وزیر با توجه به اینکه با یکی از مشاوران من مخالف بودند به من گفته بودند استعفا دهم ولی من قبول نکردم.

مهرعلی: مشکلات شخصی وزیر با انتصابات فدراسیون ،دلیل برکناری من بودحمیدرضا مهر علی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  در خصوص برکناری خود از فدراسیون اتومبیرانی اظهار داشت: باید بگویم که با رای مجمع به عنوان فدراسیون اتومبیرانی انتخاب شدم و در زمان وزیر سابق 9 ماه سرپرستی مجموعه را بر عهده داشتم افرادی که دررشته ما تخصصی و ورزشی هستند اتفاقات پیش آمده در یک سال اخیر را نظاره گر بودند و پیستی که یازده سال دست نخورده باقی مانده بود درست شد و فرصت‌های بین‌المللی زیادی به وجود آمد که در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد.
 
وی بیان کرد: توانستیم بعد از چهل سال مقام نایب قهرمانی در مسابقات 2015 کسب کنیم و گودرزی ما را به عنوان فدراسیون برتر معرفی کرد و تقدیر نامه‌ای نیز به اهدا نمود اما فکر می‌کنم مدارا وتدبیر رنگش در وزارت ورزش و جوانان کم شده است و بهتر است برای مدیران ما در حوزه تخصصی‌شان فرصت‌های لازم ایجاد شود.
 
باید بگویم که من با مشورتی که با نهادهای ذی صلاح مربوطه داشته‌ام یکی از کسانی که منشا خدمت نهاد مهم امنیتی ، انتظامی و اجتماعی بوده است راخواستم به عنوان مشاور استفاده کنم و بعد از استعلامات گرفته شده چهارشنبه حکمی گرفته شد و روز پنج شنبه که وزارت ورزش وجوانان نیمه تعطیل است به ما زنگ زدند و اعلام کردند که نباید چنین فردی را انتخاب می کردی به دلیل اینکه وزیر با وی مشکل دارد که ما گفتیم که استعلام کرده ایم.
 
وی بیان کرد: روز گذشته با توجه به اصرار اطرافیان گودرزی‌ قرار بر این شد که استعفا بدهم و من هم اعلام کردم که استعفا‌ نمی‌دهم چرا که یک سال به راس کار آمدم و عملکردم مشخص است و اگر گودرزی‌ مشکلی دارد بهتر است حضوری مشکلات را مطرح کند و باید بگویم که من انتخاب مجمع هستم و وی هم وزیر است. من اعلام کردم که من را بردارید چون استعفانمی‌دهم.
 
وی افزود: دلیل کنار گذاشتن من از فدراسیون اتومبیلرانی به همین صورتی بود که عنوان کردم و وقتی که یک نفر را مشاور انتخاب کردم این مشکلات به وجود آمد.
 
 مهرعلی تصریح  کرد: در حال حاضر ورزش درجاده تمرکزگرایی، بی اعتماد و لجبازی و کودکانه بی تدبیری است و امیدوارم دخالت‌هایی که در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی فدراسیون ها رخ می‌دهد کم شود باید بگویم آن چه که در توانم بود برای این رشته انجام داده‌ام.
 

رییس سابق فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری عنوان کرد : در پایان سال 93 خود وزیر به عنوان فدراسیون برتر از ما تقدیر کرد و اگر با کسی مشکل شخصی داشت می توانستیم صحبت کنیم ولی به‌طور ناگهانی تصمیم گرفت و اقدام کرد.


 
مهر علی عنوان کرد: سجادی با من تماس گرفت و روز گذشته جلسه‌ای نیز با گودرزی داشتیم که لغو شد و من نیز پیگیری نکردم چرا که من به دنبال پست و مقام نمی‌روم و باید بگویم من را مجمع انتخاب کرده است، در هر صورت آدم‌ها هستند که به پست‌ها شرافت و عزت می‌دهند و باید بگویم که پست به انسان‌ها شرافت و شخصیت نمی‌دهد.
 
وی درباره اینکه برای آینده چه برنامه‌ای دارد بیان کرد: در حال حاضر به دانشگاه می‌روم و در نظر دارم که 24 واحد بیشتر انتخاب کنم و به کارهای شخصی‌ام بپردازم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار