ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کی روش رئیس فدراسیون است و کفاشیان دستیار!

پیشکسوت فوتبال گفت: با توجه به شرایط پیش آمده کفاشیان را دستیار کی روش و کی روش را رئیس فدراسیون فوتبال می‌دانم.

کی روش رئیس فدراسیون است و کفاشیان دستیار!
ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص حضور بازیکنان دو رگه در فوتبال کشورمان اظهار داشت: از نظر فنی باید این مسئله در نظر گرفته شود که اصلا ما به وجود بازیکنان دو رگه نیاز داشتیم یا نه؟ در سال‌های گذشته فوتبال ایران طوری بود که لژیونر به اکثر جاهای مختلف فرستاده می‌شد و بازیکنان زیادی از فوتبال کشور ما در تیم‌های بایرن مونیخ ود یگر تیم بازی‌ می‌کردند و مهدوی‌کیا، کریم باقری، شاهرودی و کریمی از جمله بازیکنانی بودند که به عنوان لژیونر در تیم‌های دیگر بازی می‌کردند اما همان طور که می‌دانید در این 4 سال اخیر کی روش به فوتبال کشورها اهمیت نداده و دل سردی را وارد فوتبال ما کرده است و آن طور که باید عملکرد مناسبی نداشت.

وی بیان کرد: این مسئله برای من جای سوال دارد که چرا کی روش باید از بازیکنان دو رگه‌ای از جمله امید نظری، بیت آشور و دانیال داوری در تیم‌ ملی استفاده کند و از بازیکنان از جمله رحمتی استفاده نکند.

ابراهیمی بیان کرد: به نظر من کی روش باید علاوه بر تیم ملی، تیم ملی ب را تشکیل می‌داد  و به طور حتم وجود بازیکنان دو رگه که توسط کی روش به تیم ملی فوتبال کشورمان آمدند منافعی را نیز در برداشته است.

وی افزود: در هر صورت دلال یا همان مدیر برنامه در فوتبال کشور ما وجود دارد اما نه به صورت سود بلکه به نوعی فوتبالیست‌ها را قالب می‌کنند و با تعریف های زیاد باعث می‌شود که این بازیکنان جذب تیم‌ها شوند که این کار اصلا مناسب نیست. از طرف دیگر با تهیه CD که بهترین صحنه‌ها انتخاب می‌شود باعث جذب بازیکنان به تیم‌های بزرگ می‌شود، باید بگویم که این اتفاق در باشگاه پرسپولیس نیز رخ داده است و باید کار کنیم که در فدراسیون‌ها و باشگاه تغییرات زیادی نداشته باشیم.

وی افزود: بازیکنان زیادی در فوتبال کشور ما وجود دارد اما متاسفانه به کار گرفته نمی‌شود.

وی درباره عملکرد کی روش در فوتبال کشورمان بیان کرد: بهتر است در ابتدا مشخص شود که کی روش در مدت این 4 سال چه کارهایی برای فوتبال ما انجام داده است باید بگویم زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم و در 2 بازی فینال تیم در پنالتی به کویت و عربستان باخت و نمی‌دانید که چه بلایی بر سر من آوردند، فوتبالیست‌های من در آن زمان با 1000 تومان بهترین بازی را می کردند، از طرفی دیگر قلعه نویی نیز تیم ملی ب را تشکیل داده بود و بازیکنان زیادی از جمله منتظری، سید جلال حسینی و...این افراد در زمان قلعه نویی رشد کردند اما زمانی که این مربی به تیم کره باخت او را در یک برنامه سکه یک پول کردند اما این مسئله جای سوال دارد که چرا در حال حاضر کسی کی روش را به خاطر باخت در مقابل تیم‌ ملی عراق زیر سوال نمی‌برد؟

وی بیان کرد: در جام جهانی ما جزء ضعیف ترین تیم‌ها بودیم و فقط دفاع می کردیم و در حال حاضر نیز کاری نمانده که برای کی روش انجام دهند از اطوشویی، واکس زدن کفش گرفته تا مسائل دیگر و این طور که پیش می‌رود بعید نیست که خدمه فیلیپی برای انجام کارهایش استخدام کنند.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کی روش به فوتبال پایه رسیدگی نکند باز هم می‌گویم که قهرمانی ما در جام جهانی غیر ممکن خواهد بود و به نظر من کفاشیان دستیار و کی روش رئیس فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۸:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
در این 50ساله آنقدر در کار مربی ارشد تیم ملی دخالت کرده اید که الآن فکر کنید که کار بر عکس شده است هر مسولی برود بدنبال مسولیت خود و مربی ارشد تیم ملی هم کار خودش را بکند این مداخله ها و بازیکن جا زدنها تیم ملی را نابود خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
farzad
۱۸:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
من نمی دونم چرا یکی هم می خواد کار کنه یک عده نمی گذارند.این آقا(کی روش) توانست تیم آرژانتین را در جام جهانی زمین گیر کنه و با یک اشتباه آنهم نه از روی عمد یکی از بازیکنان بازیکن تراز اول جهان از موقعیت استفاده کرد و در ثانیه های آخر گل برتری را زد. آقای ابراهیمی عزیز این را خدمت شما عرض کنم اصل موضوع اسم ایران است که برده شود و افراد مهره هستند و آقای کی روش هدفش موفقیت در مسابقات رسمی است حال اگر بازیکن خوبی در داخل کشور داریم آیا بهتر نیست خود را نشان دهد و آیا بهتر نیست این عزیزان دو رگه سر لوحه جوانان شوند کهخود را به آنها نزدیک کنند تا در آینده ما بازیکنانی در همان سطح داشته باشیم. آقای ابراهیمی فراموش نک که آقایان مهدوی کیا و علی دائی و دیگر عزیزان خودشان در این رشته تلاش کردند تا به آن درجات رسیدن.آقای ابراهیمی در آخر عرض کنم هر کس که در هر کجای دنیا زندگی می کند و به خاک کشورش علاقه دارد یک ایرانی است. نه آنکه کسی در داخل کشور باشد ولی دلش با غریبه ها باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
آقای ناصر ابراهیمی شما حتی نحوه صحبت کردن را بلد نیستی "از شما چه انتظاری میتوان داشت.مگر مربی تیم ملی بازیکن بازیکن به تیمهای اروپایی صادر میکند.بازیکن را مربیان باشگاهها که یکی از آنها شما هستید ساخته و پرورش داده و روانه تیم های اروپایی میکند.که متاسفانه باشگاهها کوتاهی میکنند.شواهد نیز نشان میدهد بازیکنان دورگه بسیار با تعصب تر و و با غیرت تر از خیلی ها بازی کرده و از عوامل صعود ایران به جام جهانی بودند.در ضمن این باشگاهها نتیجه زحمات شما هستند که سالهاست رنگ قهرمانی به خود ندیده اند.خواسته مردم از شما این است که به افکار عمومی احترام گذاشته و چوب لای چرخ تیم ملی نگذارید.
آخرین اخبار