در پی برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال؛

کاشانی: در مورد تقویت کادر فنی خاکپور باید پاسخگو باشد/خاکپور: نیازی به بازیکنان دو رگه نیست

جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص رسیدگی به وضعیت تیم ملی امید برگزار گردید.

جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  جلسه  کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص رسیدگی به وضعیت تیم ملی امید امروز شروع شد و در این جلسه مرتضی محصص، فریدون معینی، رسائی، خاکپور و کاشانی حضور دارند و قرار است درباره برنامه های تیم امید بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

*کاشانی: نشست امروز به هدف اعلام برنامه های آینده امیدها بود/در مورد تقویت کادر فنی خاکپور باید پاسخگو باشد

مدیر تیم‌های تیم ملی امید گفت: جلسه‌ای که امروز برگزار شد جلسه‌ای خوبی بود و در خصوص برنامه‌های تیم ملی امید توضیح داده شد.

حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید اظهار داشت: در واقع بسیار لازم بود که پس از بازی‌های مقدماتی المپیک جلسه‌ای را برگزار بکنیم که این جلسه امروز برگزار شد و باید عنوان کنم جلسه بسیار خوبی بود.

وی در ادامه افزود: در این نشست برنامه آینده خاکپور برای آینده تیم ملی امید اعلام شد و این برنامه در جلسه امروز تشریح شد.

کاشانی بیان کرد: تنها بحثی که در جلسه امروز به هیچ وجه مطرح نشد بحث جایگزینی خاک‌پور بود در این نشست مباحث مربوط به آینده تیم ملی امید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر تیم ملی امید با اشاره به حضور مجیدی در تیم عنوان کرد: ظاهرأ وی در تیم حضور نداشت و دلیل عمده آن بود که وی خارج از کشور بود.

وی با پرداختن به مسئله تقویت کادر فنی اذعان کرد: باید اشاره کنم خاکپور در این مورد باید نظر بدهد و ما باید صداقت را در دستور کار خود قرار بدهیم و لازمه رسیدن به موفقیت صداقت است.

کاشانی بیان کرد: خوشبختانه هیچ فشاری روی تیم ملی نیست و صادقانه می‌گویم هر گونه فشاری باشد اعلام خواهم کرد. 

وی خاطر نشان کرد: در این 50 سالی که عمر کردم یاد گرفتم که صداقت را سر لوحه کار خود قرار دهم زیرا همین مسئله عامل موفقیت تیم است.

*خاکپور: همه از نتایج به دست آمده راضی بودند/نیازی به حضور بازیکنان دو رگه نیست

سرمربی تیم ملی امید گفت: در جلسه امروز برنامه های خود اعلام کردم و تلویحا همه از نتایج به دست آمده راضی بودند.

محمد خاکپور پس از اتمام جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک جلسه امروز در راستای برنامه‌ریزی برای موفقیت تیم ملی امید بود و باید عنوان کنم جلسه‌ بسیار خوبی بود است.

وی در ادامه افزود: من در این جلسه برنامه های خود را اعلام کردم تلویحا همه از نتایج به دست آمده راضی بودند صحبت‌های در این خصوص صورت دادیم و به تفاهماتی رسیدیم که امیدوارم همه این‌ها به موفقیت و صعود تیم ملی امید به المپیک منجر شود.

خاکپور در خصوص برنامه‌هایش گفت: قرار است دور نهایی بازی‌های مقدماتی امید دی ماه امسال برگزار شود و من بارها بارها این مسئله‌ را اعلام کردم که باید برنامه‌ها را با برنامه‌های سازمان لیگ مطابقت بدهیم.

سرمربی تیم امید اضافه کرد: اگر تیم ملی بزرگسالان قصد انجام یک دیدار تدارکاتی را داشت و ما نیز در همان روز تصمیم بر انجام یک بازی را داشتیم باید عنوان کنم حق با تیم ملی بزرگسالان است و باید این تیم بازی‌هایش را انجام دهد ولی همه باید تیم ملی المپیک را با هدف رسیدن به موفقیت  همراهی کنند.

وی در خصوص حضور بازیکنان دو رگه خاطر نشان کرد: به نظر من در داخل کشور نیروهای بی‌شماری وجود دارد که از استعداد و نبوغ فراوانی برخوردار هستند که می‌توانیم از آنها بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
آقای خاکپور. حالا که این همه نیرو داریدلطفا با بازیکنان تیم ملی کاری نداشته باشید.
آخرین اخبار