دلیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اسامی بانک‌های ارایه کننده تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام شد/ 4 بانک متولی ارایه تسهیلات

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: 4 بانک کشاورزی، پارسیان صنعت و معدن و رفاه در دو بخش کشاورزی و صنعت شرکتهای دانش‌بنیان تسهیلات ارایه می‌کنند.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه اسفند سال 93 مبنی بر کاهش سود تسهیلات صندوق توسعه ملی به دلیل حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مقرر شد که 4 بانک تسهیلات به شرکتهای دانش‌بنیان ارایه کنند.

وی افزود: بانک کشاورزی در امور مربوط به کشاورزی؛ بانک صنعت و معدن و رفاه و پارسیان در امور مربوط به صنعت به شرکتهای دانش‌بنیان تسهیلات ارایه می‌کنند.

دلیری در پاسخ به سوال خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی نیز چنین طراحی دارد و به نوعی موازی کاری در این زمینه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی تنها تا مبلغ 10 میلیارد تومان تسهیلات می‌دهد در حالی که صندوق توسعه‌ ملی در صورت درخواست می‌تواند میزان تسهیلات بیشتری را ارایه دهد.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که همه بانکها در رابطه با موضوع شرکت‌های دانش‌بنیان درگیر شوند هر فرد بنا به درخواست خود به هر کدام از صندوقها که می‌خواهد مراجعه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.