فیلم كوتاه «یكی بود كه یكی نبود» آماده نمایش شد

فیلم كوتاه "یكی بود یكی نبود" به تهیه‌كنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر تهران و كارگردانی سلمان خورشیدی آماده نمایش شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراحل تولید فیلم كوتاه یكی بود كه یكی نبود كه از ابتدای سال 1393 به تهیه‌كنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر تهران و كارگردانی سلمان خورشیدی آغاز شده بود، پس از یك پیش‌تولید نسبتاً سنگین در اواسط سال به مرحله تولید و تصویربرداری رسید و نهایتاً در انتهای سال 93 مراحل پس‌تولید را پشت سر نهاد و آماده نمایش شد.
 
"یكی بود یكی نبود" كه در فضایی فانتزی و رمزآلود سیر می‌كند، تجربه‌ای است متفاوت و در عین حال نو كه با عوامل ذیل به سرانجام رسیده است:

بازیگران: آزاده اكبری، مهدی سلیمانی، حمید احمدی، افسانه خانی، مهناز حیدری، امیر قاسمی، رونیكا طالبی
تهیه‌كننده: انجمن سینمای جوانان دفتر تهران
ناظر كیفی: حسین نمازی
نویسنده و كارگردان: سلمان خورشیدی
مدیر تصویربرداری: محمد قورچیان
تصویربردار: سورنا افخم الشعرا
سرپرست جلوه‌های ویژه: امیر محمد زاده
موسیقی: امرداد صابری 
صدابردار: حسن شبانكاره
صداگذاری: فرشید جلیلی 
مجری طرح: گیلاس فیلم
منشی صحنه: محبوبه افتخاری
دستیار كارگردان: نسترن دلفانی

سلمان خورشیدی در خصوص این تجربه خود می‌نویسد: یكی بود كه یكی نبود در راستای خط و شیوه فیلم‌سازی من، یك تجربه است. همیشه در تلاش هستم تا با تجربه فضاها و بسترهای جدید به خروجی‌های نو و متفاوتی در عرصه فیلم كوتاه برسم و همین امر باعث ایجاد چالش‌ها و دریافت‌های جدیدی در روند تولید می‌شود و تلاش خواهم كرد كه در آثار آینده هم در همین مسیر حركت كنم.
 
علاوه بر آنكه همیشه به دنبال نگارش آثاری هستم كه پتانسیل این نوع نوآوری‌ها و ماجراجویی‌ها را در اختیار من بگذارد. در روند تولید این اثر تلاش كردم تا حتی‌المقدور با نگاه حرفه‌ای پیش بروم از نگارش اثر تا كستینگ و انتخاب عوامل و طی كردن مراحل تولید، تا همه در فضایی نزدیك به سینمای حرفه‌ای تولید را تجربه كنیم. بسیار سخت است كه بخواهم خلاصه‌ای از داستان یكی بود كه یكی نبود را بگویم چرا كه دوست ندارم لذت تماشای كار را از مخاطب بگیرم اما یكی بود كه یكی نبود داستان یك انتخاب است.
 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار