دومین کنسرت متفاوت دریای راز در نیاوران

گروه دریای راز ویژه بانوان به خوانندگی دریا ولیلو 5 اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، گروه دریای راز متشکل از هنرمندان تحصیل کرده رشته موسیقی و اعضای ارکسترهای سمفونیک،ملی و صدا و سیما است که به اجرای قطعات خاطره انگیز، بازخوانی قطعات پاپ قدیمی،انگلیسی واسپانیش می پردازد. این گروه موسیقی برای اولین بار بنا دارد در کنسرت پیش روی خود قطعاتی از خواننده گروه دریا ولیلو را با تنظیم هایی کاملا مدرن و الکترونیک با همراهی سازهای کلاسیک اجرا کند.

دریا ولیلو خواننده و نوازنده گیتار فارغ التحصیل رشته گرافیک است و سابقه تحصیل در کنسرواتوار موسیقی تهران و فراگیری علم آواز نزد اساتیدی همچون سیما بینا و ژاسمن مارتورل(استاد کنسرواتوار پاریس) را داشته است.

وی که سابقه فعالیت از سال 75 در زمینه ی موسیقی با اجرای همخوانی(آلبوم وکنسرت) به همراه خواننده های مطرح کشور مانند خشایار اعتمادی،رضا یزدانی،پری زنگنه و غیره را در کارنامه هنری خود دارد اجرا در فیلم ها،سریال ها وتئاترهای متعدد و تدریس تخصصی آواز پاپ به مدت 12 سال را نیز تجربه کرده است.

گفتنی است گروه (دریای راز)دومین کنسرت خود در فرهنگسرای نیاوران را شنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت 17 در سالن خلیج فارس برگزار می کند و علاقمندان جهت تهیه بلیط این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.