در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان شد

«غیر مجاز» به جشنواره سی و چهارم می‌رود

محمد حسین عامری پویا گفت:‌ قصه جذاب و لوکیشن‌های هنری و زیبای فیلم "غیر مجاز" مخاطب را میخ کوب خواهد کرد.

محمد حسین عامری پویا تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص روند تولید فیلم "غیر مجاز" گفت:‌ پیش تولید فیلم غیر مجاز از 17اسفند 93آغاز شد و پیش بینی می‌کنیم فیلم برداری این فیلم تا 20تیر 94 ادامه داشته باشد و تدوین این کار نیز به طور همزمان با فیلم برداری صورت می‌گیرد.

"غیرمجاز"  اولین فیلم کلید خورده برای نمایش در سی و چهارمین دور جشنواره فجر است.

وی افزود:‌ "غیر مجاز"‌ فیلمی است چند اپیزودی با مضمونی اجتماعی است و قصه دختری به نام "توکا" را روایت می‌کند که به دنبال یافتن نامزدش از شهرستان به تهران می آید و متوجه می‌شود که نامزدش ازدواج کرده است.

این تهیه کننده بیان کرد: "غیر مجاز" فیلمی است که مخاطبان خاص و عام را راضی نگه می‌دارد و حسن یکتاپناه کارگردانی با سابقه‌ای که موفق به کسب جوایز بین المللی بسیاری شده است آن را کارگردانی می‌کند. نگاه یکتا پناه به اتفاقات هنری است و فیلم‌های "جمعه" ، "قصه بی پایان" ، "بی بی" او گواه این موضوع است. "غیر مجاز" اولین فیلم اجتماعی این کارگردان به حساب می آید.

وی در خصوص نام این فیلم عنوان کرد: این نام با مضمون این فیلم ارتباطی تنگاتنگ دارد زیرا اتفاقات غیر مجازی در جریان فیلم می‌افتد که باعث جذاب شدن اثر می‌شود، وظیفه تهیه کننده انتخاب نامی مناسب برای جذب است. ما برای انتخاب این نام سال‌ها فکر و برنامه ریزی داشتیم و از این نام راضی هستیم.

عامری با تاکید بر امید بخش بودن فیلم "غیر مجاز" عنوان کرد:‌ سیر داستان هرگز منفی نیست و امید را به مخاطبان انتقال می دهد. قصه "غیرمجاز" به گونه‌ای است که مخاطب با دیدن آن نمی‌تواند پلک بزند و هرگز گذر زمان را حس نمی‌کند. به نظر من قصه و سکانس‌های "غیر مجاز" سرشار از زیبایی و روح هنری است.

عامری در پایان خاطر نشان کرد: میلاد کی مرام، لیلا زارع و پریوش نظریه، از بازیگران سرشناس این فیلم هستند، امیدوارم مردم غیرمجاز ببینند و از آن خوششان بیاید. ما بعد از غیر مجاز فیلم دیگری را برای نمایش در سی و چهارمین دوره جشنواره فجر خواهیم ساخت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار