مروری بر بازی‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

تقابل شاگردان پروفسور با شوالیه‌های قرمز/نفتی‌ها در پی انتقام از شیرها

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز پیگیری می‌شود و تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران دو نماینده کشورمان به مصاف حریفانشان می‌روند.

تقابل شاگردان پرفسور با شوالیه‌های قرمز/نفتی‌ها در پی انتقام از شیرهابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در روز دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانی از قطر و ازبکستان می‌روند.

*نفت تهران - پاختاکور ازبکستان/نفتی‌ها در پی انتقام از شیرها

تیم فوتبال نفت تهران امشب ساعت 19 در ورزشگاه آزادی از تیم پاختاکور ازبکستان پذیرایی می‌کند.

تیم نفت تهران در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک مقابل پاختاکور شکست خورده بود، بر این اساس این تیم برای جبران شکست بازی رفت به مصاف پاختاکور می‌رود.

نفتی‌ها هفته گذشته در لیگ برتر با نتیجه 5 بر 3 شکست سنگینی مقابل ذوب آهن متحمل شدند. به هر حال منصوریان باید به بازیکنان جوانش روحیه لازم را بدهد تا با انگیزه بالا به مصاف پاختاکور بروند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان با 5امتیاز در رده سوم گروه B قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد نیاز مبرم به 3 امتیایز این بازی دارد اما کار سختی مقابل تیم نفت تهران دارد.

*لخویای قطر - پرسپولیس/تقابل شاگردان پرفسور با شوالیه‌های قرمز

تیم فوتبال پرسپولیس امشب ساعت 20 در ورزشگاه عبداله بین خلیفه دوحه میهمان تیم فوتبال لخویا قطر است.

سرخ‌پوشان در بازی رفت توانستند با 3 گل از سد تیم لخویا عبور کنند و این بار هم قصد دارند با کسب نتیجه خوب مقابل این تیم قطری صعودشان را به مرحله بعد قطعی کنند.

شاگردان برانکو در صورت پیروزی مقابل تیم لخویا صعودشان را به مرحله بعد را قطعی می‌کنند.

همچنین در صورت تساوی هم این تیم صعودش به مرحله بعد قطعی می‌شود به شرطی که دیگر بازی این گروه برنده‌ای نداشته باشد.

تفاوت این بازی با بازی رفت این 2 تیم در این است که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در بازی رفت بود اما الان برانکو روی نیمکت این تیم می‌نشیند، البته برانکو در بازی با النصر هم از روی سکو نظاره گر بازی تیمش بود.

در آن سوی میدان تیم لخویا قطر با 7 امتیاز در رتبه دوم گروه B قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد باید از سد پرسپولیس بگذرد.

تیم فوتبال لخویا در بازی رفت شکست سنگینی مقابل پرسپولیس متحمل شد و بر این اساس برای جبران شکست دور رفت به مصاف پرسپولیس می‌رود.

به هر حال باید دید اولین حضور آسیایی برانکو در نیمکت پرسپولیس با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد؟!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار