تبریز؛

جشن سن بلوغ 800نفر از دانش آموزان دختر اهری

800 نفر از دانش آموزان دختر اهری سن بلوغ خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، این جشن که با حضور وصف نشدنی دانش آموزان و اولیای آنها در مسجد شیخ عماد (مصلی) شهرستان اهر برگزار شد دانش آموزان به همراه مادران و معلمان خود با اقامه نماز رسیدن به انسان کامل و در مسیر امر پروردگار بودن را از یکتا معبود خواستار شدند.

در این جشن امام جمعه شهرستان اهر نیز گفت: دانش آموزانی که امروز به سن تکلیف رسیدند وظایف سنگینی در برابر پروردگار خواهند داشت و آنچه را که خداوند دستور داده و انتظار دارد بندگانش انجام دهند باید انجام دهند تا زمینه خوشنودی خداوند فراهم شود.

حجت الاسلام حاجی زاده، افزود: دانش آموزانی که امروز بعد از دوران کودکی به سن تکلیف رسیده اند باید خود را به آموزه‌های دینی که در رأس آنها اقامه نماز اول وقت است و همچنین رعایت حرام و حلال و احترام به بزرگ ترها مزین کنند و در این راه نیز از خداوند و اهل بیت (ع) نیز کمک و یاری بخواهند.

وی، از دانش آموزان دختر خواست برای موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی خودشان حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) و سایر بانوان اسوه جهان اسلام را در زمینه های مختلف و به خصوص حجاب و عفاف الگو قرار دهند.

حجت الاسلام حاجی زاده، از خانواده ها و معلمان و مدیران مدارس نیز خواست دانش آموزان را که آینده سازان کشور هستند در کنار درس و مشق با آموزه های دینی بیش از پیش آشنا کنند.

گفتنی است :قرایت شعر، قرایت پیمان، اجرای سرود، چادراندازی و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهرستان اهر (حجت الاسلام حاجی زاده ) از برنامه های مختلف جشن تکلیف 800 نفر از دانش آموزان دختر اهری بود.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.