لرستان؛

لرستان جزء 5 استان برتر كشور در زمينه حجاب و عفاف

معاون سياسي‌، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان در جلسه‌ي كارگروه صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي‌، كليه‌ي دستگاه‌هاي اجرايي استان را موظف به تدوين و اجراي منشور عفاف و حجاب مبني بر شريعت اسلام، قانون اساسي و منويات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله) نمود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان؛ شاهرخی به تبيين  نقش حجاب و عفاف و لزوم صيانت از حقوق شهروندي پرداخت و گفت: توجه به حقوق شهروندي و بحث حجاب و عفاف به صورت ويژه در دستور كار دولت تدبير و اميد و به ويژه وزارت كشور قرار گرفته و بر اساس مصوبات ابلاغ شده از سوي وزارت كشور دستورالعمل‌هاي جداگانه‌اي در خصوص اين دو موضوع به استانداري‌هاي سراسر كشور ابلاغ گرديده است‌.

وی گفت: بر اساس رتبه‌بندي اعلام شده از سوي وزارت كشور استان لرستان در بين 5 استان برتر در حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندي قرار گرفته است.

با توجه به وجود مردمان اصيل و معتقد و كاركنان و مديران متعهد دستگاه‌هاي اجرايي و تشكيل تيم‌هاي بازرسي و سركشي مستمر به ادارات شركت‌ها و سازمان‌ها به دنبال ارتقاي اين رتبه به رتبه نخست كشوري هستيم.

وي از همه‌ي مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان خواست براي انجام برنامه‌هاي فرهنگي‌، اجتماعي و هنري خارج ازسازمان قبل از هر گونه برنامه‌ريزي با فرمانداران شهرستان‌هاي تابعه هماهنگي لازم را به عمل آورند.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: لرستان ، برتر ، کشور ، زمینه ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.