سردار معروفی:

حضور مردم در سرزمین‌های نور جزو سرمایه‌های انقلاب است

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راهیان نور یک کار مردمی است و سازمانی نیست، حضور مردم در سرزمین‌های نور را جزو سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار"حسین معروفی" مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح کشور اظهار کرد: یکی از ارزشمندترین و کارهای زیرساختی سازمان بسیج حضور، اعزام مردم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

وی گفت: راهیان نور به معنای دید و بازدید نیست،بلکه معنای اصلی آن در انتقال فرهنگی دفاع مقدس به نسل‌های امروزی خلاصه می شود و باید گفت که راهیان نور یک فرهنگ برگرفته از سختی و مشقت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و برگرفته از ده ها هزار شهید، جانباز و آزاده است و می‌طلبد که به نسل های امروزی بازگو شود.

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه ادامه داد: استقبال از راهیان نور روز به روز در حال گسترش است و امروز شاهد حضور دانشجویان و نخبگان سراسر کشور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و قطعا با برنامه‌ریزی منسجم می‌توانیم آثار معنوی و حقایق دفاع مقدس را برای این نسل جوان شرح دهیم.

دشمنان انقلاب از طریق جنگ نرم در صدد تاثیرگذاری بر روی نسل‌های جوان ما هستند

سردار معروفی تاکید کرد: چندین سال است که دشمنان انقلاب از طریق جنگ نرم در صدد تاثیرگذاری بر روی نسل‌های جوان ما هستند و راهیان نور سد محکمی در مقابل این هجوم فرهنگی است. دشمن خیلی خوب آثار راهیان نور را بر نسل‌های امروزی می‌بیند و تلاش می‌کند که بین نسل جوان با نسل جنگ، فاصله ایجاد کند و نمونه بارز آن را می‌توان در تبلیغات منفی رسانه‌های آن‌ها در خصوص بیهوده نشان دادن راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی ملاحظه نمود.

وی با بیان اینکه حضور 6 میلیون زائر راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال 93 ستودنی بوده است، گفت: اگر برخلاف همه بدخواهان، امکانات و شرایط لازم را برای حضور هر چه بیشتر عناصر مردمی در جبهه‌های نور ببینیم، قطعا آمار بازدید زائران راهیان نور خیلی بالاتر خواهد رفت.


حضور مردمی در سرزمین‌های نور جزو سرمایه‌های انقلاب و نظام محسوب می شود

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در طول سه سال گذشته بستر خوبی برای حضور زائران راهیان نور بوده است و همین گسترش فرهنگ دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور باعث رعب و وحشت دشمن شده و حضور مردمی در سرزمین‌های نور جزو سرمایه‌های انقلاب و نظام محسوب می شود. 

سردار معروفی خاطر گفت: راهیان نور یک کار مردمی است و بیش از 70 درصد آن با مشارکت مردمی برگزار می‌شود و سال به سال باید به حرکت این عملیات بزرگ فرهنگی افزوده شود.

حضور دانش آموزان اهل سنت در سرزمین‌های نور یکی دیگر از نقاط برجسته راهیان نور است

سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان اهل سنت در سرزمین‌های نور یکی دیگر از نقاط برجسته راهیان نور است، چرا که در سفری که به مناطق عملیاتی داشتم، تحت تاثیر یکی از دلنوشته های دانش آموزان اهل سنت قرار گرفتم این نشان از تاثیرگذاری راهیان نور بر روی نسل های جوان امروزی دارد.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار